Iškęsk siaubo filmą ir laimėk 10 tūkst. dolerių, siūlo Bolivudo režisierius

Vienas Bolivudo režisierius pateikė patrauklų pasiūlymą siaubo filmų gerbėjams: tas, kuris įstengs iki paskutinių titrų žiūrėti naujausią jo mistinį trilerį, būdamas vienas kino salėje, laimės daugiau nei 10 tūkst. JAV dolerių.
Ramo Gopalo
Ramo Gopalo / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Režisieriaus Ramo Gopalo Varmos filmas „Phoonk 2“, kuris yra 2008 metų filmo tuo pačiu pavadinimu tęsinys, pasakoja apie nelabąją dvasią, persekiojančią vieną šeimą.

„Bet kuris, kuris tvirtina, kad šis filmas negali jo išgąsdinti, bus paliktas kino teatre vienas“, – R.G.Varma sakė žurnalistams Mumbajuje vykusiame šio filmo reklaminiame renginyje.  Pasak režisieriaus, kino gerbėjui, kuris ryžtųsi priimti tokį iššūkį, būtų prijungta širdies veiklos stebėjimo įranga, o vaizdo kameromis būtų stebima, kad jo akys išliktų atviros per visą seansą.

Šių prietaisų rodmenys būtų tiesiogiai transliuojami ekrane, įrengtame prie kino teatro. Jeigu kuriam nors drąsuoliui pavyktų atlaikyti tokį išbandymą, jam būtų sumokėta 500 tūkst. Indijos rupijų (apie 27,6 tūkst. litų).

R.G.Varma panašų pasiūlymą buvo pateikęs prieš pirmosios „Phoonk“ dalies premjerą, tačiau tąsyk konkursas nutrauktas dėl kaltinimų, jog atranka vyko nešvariai.  Režisierius sakė, kad konkurso nugalėtojas išbėgo iš kino salės praėjus 30 minučių nuo filmo pradžios.

Tačiau Indijos laikraščiai pranešė, kad vienas kino gerbėjas pietiniame Bangalūro mieste išsinuomojo visą kino salę, siekdamas įrodyti, kad „Phoonk“ ne toks jau baisus ir kad režisierius pernelyg sutirština spalvas. Jis vienas išbuvo kino salėje visą seansą, turėdamas galimybę telefonu išsikviesti gydytoją, jeigu prireiktų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis