Italė po 71 metų susitiko su savo dukra, kurios neteko per Antrąjį pasaulinį karą

92 metų italė po 71 metų pagaliau susitiko su savo dukra, kuri iš jos buvo paimta iš karto po gimimo, pirmadienį pranešė Italijos žiniasklaida. Iš nedidelės šiaurės Italijoje esančios Novelaros gyvenvietės kilusi moteris per Antrąjį pasaulinį karą dirbo Vokietijoje, kai pastojo nuo šeimą jau turinčio vokiečių kareivio.
Vokietijos kariuomenė kerta Lenkijos sieną 1939 m.
Vokietijos kariuomenė kerta Lenkijos sieną 1939 m. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Gimus mergaitei, kuri žiniasklaidos pranešimuose įvardijama kaip Margot Bachmann, ją pasiėmė tėvo šeima ir išaugino Vokietijoje.

Mergaitei pasakė, kad jos motina buvo italė, kuri žuvo per karą.

Tačiau po to, kai pernai mirė jos tėvas, 71 metų M.Bachmann nusprendė gauti žinių apie savo motiną per Tarptautinę paieškų tarnybą – Vokietijoje veikiantį Antrojo pasaulinio karo dokumentų centrą.

Padedant Italijos Raudonajam Kryžiui centras išsiaiškino, kad M.Bachmann motina tebėra gyva, ir pagaliau savaitgalį moterys susitiko.

„Kai pradėjau ieškoti savo motinos buvimo vietos, norėdama daugiau apie ją sužinoti, nė neįsivaizdavau, kad vieną dieną galėsiu ją apkabinti“, – sakė M.Bachmann laikraščiui „Il Quotidiano“.

„Mano tėvas draudė jos ieškoti, bet po jo mirties ir padedant savo nuostabiai dukteriai aš ją radau“, – kalbėjo moteris.

Susitikime dalyvavusi Italijos Raudonojo Kryžiaus atstovė Laura Bastianetto tai pavadino „mažu stebuklu“.

„Retas atvejis, kai motina ir duktė randa viena kitą po 71 metų, kur kas dažniau susitinka broliai ir seserys, nes išgyvenusių Antrąjį pasaulinį karą yra taip mažai“, – sakė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis