Japonija pasiryžo išvaduoti turistus nuo nepatogumų jos išmaniuosiuose tualetuose

Japonijos viešųjų tualetų vadovai sako sukūrę planą, kaip apsaugoti turistus nuo streso, kai tenka naudotis sudėtingomis aukštųjų technologijų išvietėmis.
Japonijos kompanija „Lixil“ sukūrė telefonu valdomą unitazą
Japonijos kompanija „Lixil“ sukūrė telefonu valdomą unitazą / Kadras iš „YouTube“
Temos: 2 Tualetas Japonija

Ateityje tualetų gamintojams rekomenduojama naudoti tas pačias aštuonias piktogramas, kurios padės atvykėliams lengviau suprasti, kuris mygtukas nuleidžia vandenį, kuris paleidžia bauginančiai tikslią vandens srovę į sėdynę, o kuris nuleidžia unitazo dangtį.

Pastaraisiais metais Japonija pritraukia rekordinį skaičių turistų, vien Tokijas tikisi sulaukti milijonų svečių per 2020 metų olimpines žaidynes.

Japonijos sanitarinės įrangos pramonininkų asociacija tikisi, kad užtikrinus vienodą standartizuotą žymėjimą visuose tualetuose, milijonai japonų kalbos nemokančių žmonių galės lengviau orientuotis, kada nuleisti didesnį, o kada – mažesnį vandens kiekį.

Moderniausiose Japonijos tualetuose galime rasti visko – nuo sėdynių pašildymo, bidė funkcijų, iki jutiminių daviklių ir oro gaiviklių.

Net tokios įžymybės kaip Madonna, Leonardo Di Caprio ir Willas Smithas stebisi išmaniaisiais japonų tualetais, kurie dažnai kelia nuostabą į šalį atvykstantiems turistams, ypač kinams.

Tačiau iki šiol daugybėje skirtingų gamintojų tualetų nebuvo vieningos mygtukų ženklinimo sistemos, skirtingi gamintojai naudojo skirtingus ženklus, o tai kėlė nepatogumų nepatyrusiems jų lankytojams.

Tarp aštuonių siūlomų piktogramų yra paveikslėlis, kuriame vaizduojama ant vandens fontano sėdinti moteris ir kuris reiškia bidė funkciją, arba sėdmenys, reiškiantys apiplovimą iš užpakalio, o dideliam vandens nuleidimui pažymėti naudojamas viesulą primenantis ženklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis