Masao Gunji visą gyvenimą dirbo gaudydamas sunkius nusikaltėlius, o išėjęs į pensiją ieško minkštų rožinių ir baltų žaisliukų savo namams, kuriuos pastatė specialiai „Hello Kitty“ kolekcijai, jau pritraukiančiai daugybę turistų.
„Kitty yra mano viso gyvenimo meilė“, – pasakojo kolekcininkas savo vieno aukšto žaislų name, pastatytame įprastų gyvenamųjų namų kvartale.
„Aš myliu Kitty“, – pridūrė jis, pavadindamas ją „dieviška, ypač dėl jos veido išraiškų“.
Šis visame pasaulyje žinomas japonų prekės ženklas atsirado 1974 metais ir dabar yra vienas iš garsiausių šalies eksportuojamų prekės ženklų, matomų ant įvairiausių prekių – nuo penalų iki pižamų.
Didelei prekės ženklo gerbėjų nuostabai, jo savininkas Sanrio 2014 metais pranešė, kad populiarusis personažas yra ne katinėlis, o „laiminga maža mergaitė“. Tai sukėlė sąmyšį tarp interneto vartotojų, kurie negalėjo atsistebėti, o kam jai tada katės ūsai.
Žmonėms reikia palikti pėdsaką pasaulyje, o „Hello Kitty“ yra jo gyvenimo tikslas, jo svajonė.
Nors pats M.Gunji šiame name negyvena, praėjusį lapkritį dėl jame sukauptos kolekcijos, kuriai, taip pat irt namui, išleido maždaug 30 mln. jenų (234 tūkst. eurų), jis pateko į Guinnesso pasaulio rekordų knygą.
Savo kolekcijoje turėdamas daugiau nei 5 tūkstančius „Hello Kitty“ eksponatų, M.Gunji gerokai aplenkė buvusį rekordo savininką, kuris taip pat yra japonas.
Kolekcininko žmona Yoshiko sako puikiai suprantanti savo vyro aistrą.
„Man visai nerūpi, kiek jis tam išleidžia pinigų, – patikino ji. – Žmonėms reikia palikti pėdsaką pasaulyje, o „Hello Kitty“ yra jo gyvenino tikslas, jo svajonė“.