Lėlė, išleista „Mattel“ kolekcijoje „Sheroes“ („Herojės“), aprengta fechtuotojos kostiumu, o jos galvą dengia hidžabas.
Nuo kitų metų ji bus pardavinėjama internetu, naujienų agentūrai AFP sakė kompanijos atstovė.
„Džiaugiamės galėdami pagerbti @IbtihajMuhammad vienintele lėle #Barbie! Ibtihaj ir toliau visur įkvepia moteris ir mergaites laužyti ribas“, – parašė „Mattel“ savo paskyrose socialiniuose tinkluose ir pasidalijo nuotrauka, kurioje I.Muhammad laiko naująją lėlę.
Savo tinklalapyje „Mattel“ nurodė, kad naujoji Barbė yra „įkvėpimas daugybei mergaičių, kurios niekada nematė, kad jas atstovautų sporte ir kultūroje“. Žaislus gaminanti kompanija tikisi, kad ta lėlė „parodys mergaitėms, jog jos gali tapti bet kuo“.
Tuo tarpu 31 metų I.Muhammad sakė, kad pagal jos atvaizdą sukurta lėlė yra „vaikystės svajonės išsipildymas“.
„Ačiū @Mattel, kad paskelbėte mane naujausia @Barbie #Shero šeimos nare. Didžiuojuosi žinodama, kad dabar mažos mergaitės visur gali žaisti su Barbe, pasirinkusia dėvėti hidžabą!“ – parašė sportininkė socialiniame tinkle „Twitter“.
Tai jau ne pirmas kartas, kai finansinių sunkumų šiuo metu patirianti „Mattel“ lėlėmis pagerbia JAV olimpietes.
2016-aisiais pasirodė Barbė, sukurta pagal 2012-ųjų Londono žaidynių olimpinės daugiakovės čempionės gimnastės Gabby Douglas atvaizdą.
Šis „Mattel“ pranešimas pasirodė po to, kai leidinys „The Wall Street Journal“ paskelbė apie žaislus gaminančios kompanijos „Hasbro“ planus įsigyti konkurentę.