„Pigu.lt“ geriausios kainos garantija šiuo metu suteikiama daugiau 17 tūkst. prekių. Praėjus trims savaitės nuo programos starto nuspręsta įvertinti „Kainos garantijos“ rezultatus. Remiantis nepriklausomo portalo „Kaina24.lt” duomenimis, kuriuose buvo pateikta, kiek gruodžio mėnesį „Pigu.lt“ asortimento prekių siūloma kaina yra geriausia tarp konkurentų, ir sulyginus šiuos duomenis su prekėmis, kurioms taikoma „Kainos garantija“, nustatyta, kad geriausia kaina taikoma maždaug 88 proc., t. y. beveik 9 iš 10-ties, nuo visų garantija pažymėtų prekių.
Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė pastebi, kad pirminis bendrovės įsipareigojimas buvo užtikrinti geriausią kainą daugiau nei 10 tūkst. prekių, tačiau jau per pirmas savaites bendrovė pamatė, kad garantiją galima taikyti ir didesniam kiekiui, daugiau nei 17 tūkst. prekių. Ir nors procese tikėtasi užklausų iš klientų ir buvo paskirtos pajėgos užtikrinti, kad atsakymai į užklausas būtų suteikiami operatyviai, prasidėjus projektui, užklausų skaičius sumažėjo. Iš viso dėl kainos garantijos kreipėsi tik 0,5 proc. visų per tris savaites pirkusių klientų.
„Palyginti su laikotarpiu iki akcijos, klientų užklausų apie kitur rastas pigesnes prekes apskritai sumažėjo daugiau nei dvigubai. Viena vertus, tikrai stengiamės užtikrinti geriausias kainas, bet projektas ir pats savaime įneša aiškumo: lengva matyti, su kuo kviečiame kainas lyginti, kokios prekės turi garantiją, tad kreiptis ir klausti atskirai poreikis mažėja“, – sako G. Vilkė.
Gana mažas užklausų kiekis yra ir pagrindinis programos laimėjimas. Internetinės parduotuvės kainas dabar iš dalies padeda nustatyti patys klientai, siųsdami nuorodas apie rastas pigesnes prekes. O tai, kad užklausų kiekis neauga, pasak G. Vilkės, tik patvirtina faktą, kad su klientų pagalba sklandžiai pavyksta užtikrinti geriausias, lūkesčius atitinkančias kainas. Dar vienas iš svarbių rezultatų – per tris savaites, palyginti su laikotarpiu iki akcijos pradžios, 56 proc. išaugę pardavimai.
Tikslas – augti
Iš gautų užklausų ir prašymų pritaikyti garantiją, daugiausia yra kreipimųsi dėl kvepalų, telefonų ir žaislų kainų. Tačiau tai „Pigu.lt“ nestebina, šių prekių pasiūla ir įvairovė didelė, jas labai lengva palyginti, be to, šios prekės labai tinka dovanoms, tad jų paklausa dabar stipriai išaugusi.
„Gavę užklausą, kad kažkas vieną ar kitą prekę siūlo pigiau, tiesiog pritaikome nuolaidą. Nors didelį dėmesį skyrėme tam, kad mūsų atsakymai klientų pasiektų kuo operatyviau, ir buvome užsibrėžę visiems atsakyti ne ilgiau nei per valandą, kai kuriems turime galimybę atsakyti ir per 10 min.”, – pasakoja G. Vilkė.
„Pigu.lt“ geriausios kainos garantija, kuria užtikrinama, kad aktualiausioms prekių kategorijoms taikoma kaina yra geresnės nei 260 kitų Lietuvoje veikiančių e. parduotuvių, prasidėjo lapkritį. Pirkėjai kviečiami kainas lyginti ne tik su kitomis el. parduotuvėmis, bet ir didžiaisiais prekybos tinklais, tokiais kaip „Maxima“, „Senukai“, „Topo centras“ , „Douglas“ ir kitais. Jei pirkėjai ras atitinkamą prekę pigiau – „Pigu.lt“ įsipareigoja kompensuoti kainos skirtumą.
Geriausia kaina garantuojama septynioms svarbiausioms kategorijoms, kurių paklausa ypač išauga prieš šventes: kvepalams, kosmetikai, žaislams, baldams, mobiliesiems telefonams, treniruokliams ir buitinei technikai. „Pigu.lt“ atstovų teigimu, toks kainų palyginimo įrankis ir garantija skirta paskatinti lietuvius pirkti internetu, išbandyti e. prekybos naudas ir privalumus nesibaiminant, kad kažkur kitur tokiai prekei gali būti taikoma patrauklesnė kaina. Be to, šis įrankis yra ir „Pigu.lt“ pažado klientams padėti įsigyti prekių geriausia kaina, užtikrinimas.
Apie „Pigu“ grupę
„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2016 m. apyvarta sudarė 72 mln. Eur, o 2017 m. planuojama priartėti prie 100 mln. Eur apyvartos. Dalis įmonės akcijų priklauso vienam didžiausių Centrinės ir Rytų Europos investicinių fondų MCI, kurie investavo į „Pigu“ grupės įmonės 2015 m. Rinkos tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, Lietuvoje internetinę parduotuvę „Pigu.lt“ žino ir atpažįsta aštuoni iš dešimties gyventojų, o joje apsiperka daugiau nei 0,5 mln. žmonių kasmet.