Drabužių skelbimų portalas manodrabuziai.lt pateikia kelis patarimus, kaip efektyviau parduoti savo drabužius internetu – kaip fotografuoti, aprašyti, bendrauti su potencialiais pirkėjais, kad greičiau parduotumėte spintos balastą.
Pasiruoškite fotosesijai. Drabužius fotografuokite išskalbtus ir išlygintus, apžiūrėkite, kad nebūtų dėmių, išlindusių siūlių.
Fotografuokite. Aukštos kokybės nuotraukos yra itin svarbus veiksnys rūbo ar avalynės pardavimui. Rinkitės neutralų foną, kuriame nėra smulkių, blaškančių detalių.
Liucijos Masaitytės nuotr./Rinkitės neutralų foną, kuriame nėra smulkių, blaškančių detalių. |
Fotografuokite natūralioje dienos šviesoje arba lauke. Venkite fotografuoti vakare ar naktį bei stenkitės nenaudoti blykstės.
Liucijos Masaitytės nuotr./Fotografuokite natūralioje dienos šviesoje arba lauke. |
Rinkitės makro funkciją, kai fotografuojate iš labai arti arba kai fotografuojate smulkius daiktus.
Liucijos Masaitytės nuotr./Rinkitės makro funkciją, kai fotografuojate iš labai arti arba kai fotografuojate smulkius daiktus. |
Stenkitės drabužį, aksesuarą ar avalynę fotografuoti ant žmogaus/manekeno. Venkite fotografuoti ant grindų, lovos ir pan.
Liucijos Masaitytės nuotr./Stenkitės drabužį, aksesuarą ar avalynę fotografuoti ant žmogaus/manekeno. |
Stenkitės drabužį, aksesuarą ar avalynę fotografuoti iš įvairių rakursų: iš priekio, iš šono, iš nugaros ir pan. Taip pat parodykite defektus, drabužio faktūrą, smulkias detales.
Liucijos Masaitytės nuotr./Stenkitės drabužį, aksesuarą ar avalynę fotografuoti iš įvairių rakursų: iš priekio, iš šono, iš nugaros ir pan. Taip pat parodykite defektus, drabužio faktūrą, smulkias detales. |
Drabužis, aksesuaras ar avalynė nuotraukoje turėtų matytis taip, kaip yra nešiojamas, laikomas.
Liucijos Masaitytės nuotr./Drabužis, aksesuaras ar avalynė nuotraukoje turėtų matytis taip, kaip yra nešiojamas, laikomas. |
Fotografuokite skirtingose vietose, parinkite skirtingus fonus, apšvietimą – tai padidins tikimybę gauti kokybišką nuotrauką.
Liucijos Masaitytės nuotr./Fotografuokite skirtingose vietose, parinkite skirtingus fonus, apšvietimą – tai padidins tikimybę gauti kokybišką nuotrauką. |
Aprašykite. Nėra lengva perteikti visą drabužėlio vaizdą vien tik per nuotrauką. Tam reikalingas detalus aprašymas, kad pirkėjas jau žinotų detales. Aktualiausi išmatavimai gali būti šie: apimtis per krūtinę, liemenį, klubus, rankovių ilgis, sijonų ar suknelių ilgis ir pan. Pasiruoškite aprašyti smulkmenas ir drabužio būklę.
Bendraukite. Bendraukite su potencialiomis pirkėjomis, kai jos domisi tavo drabužlėliu. Laisva ir greita komunikacija yra labai svarbus rodiklis, pirks rūbelį ar visgi susilaikys. Būkite kantri, nes klausimų gali kilti daug.