Kaip tapyti neturint nei popieriaus, nei teptuko ir dažų?

Svajonę tapyti jau galima įgyvendinti ir su planšetiniu kompiuteriu. Jokio dažų kvapo ar išteptų rankų!
Nuotr. iš menininko archyvo „Facebook“ profilyje „Seikou Yamaoka Art Gallery“.
Nuotr. iš menininko archyvo „Facebook“ profilyje „Seikou Yamaoka Art Gallery“.

Japonija – šalis garsėjanti ne tik tradicijų puoselėjimu, bet ir sparčia technologijų plėtra. 40-metis Osakos miesto gyventojas, kaip ir daugelis, turi įprastą darbą, kuriam skiria didžiąją dalį laiko, o laisvalaikiu jis vėl ėmė tapyti. Bet ne dažais ant įprastos drobės – piršais jis tepa potėpius planšetinio kompiuterio ekrane.

Taip jis savo pomėgiui gali skirti bent pietų metą.

„Daugybę laiko praleidžiu darbe ir tapyti tikrais dažais ant drobės galiu tik savaitgaliais namuose. Tai manęs netenkina – noriu tapybai skirti daugiau laiko. Taigi pradėjau tapyti plenšete. Dabar galiu savo pomėgiui skirti laisvą laiką traukinyje keliaudamas į darbą“, – pasakoja menininkas Seikou Jamaoka.

„Tapytojas pirštais“ – taip save vadinantis menininkas po septynerių metų pertraukos vėl nutarė  prisiminti tapybą. Turinčio meninį išsilavinimą vyriškio pajamų šaltinis paskutinius septynerius metus buvo darbas žaidimus kuriančioje kompanijoje.

„Tapyba dažais reikalauja pasiruošimo, kuriam taip pat reikia laiko. Tapant su planšete nereikia pasiruošti popieriaus, dažų, teptukų – pakanka prietaiso ir pirštų. Ir tai leidžia man kurti kur aš bebūčiau“, – pabrėžia S. Jamaoka.

Mobilioji programėlė, leidžianti piešti ne tik originalius piešinius, bet ir išmėginti jėgas atkartojant žymių menininkų reprodukcijas, kainuoja vos 5 dolerius. S. Jamaoka internete skelbia savo piešinius ir vaizdo įrašus, pasakoja, kaip jie buvo tapomi, ir sulaukia nemenko internautų susidomėjimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis