„Kanų liūtų“ apdovanojimai: komisiją ir žiūrovus sužavėjo mobilus sprendimas, padedantis sekti vaikus

Antradienio vakarą 61-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ festivalyje buvo išdalyti apdovanojimai už geriausius lauko reklamos, medijos ir mobilius sprendimus.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Gedmanto Kropio nuotr.

Bene daugiausia žiūrovų ovacijų susilaukė kūrėjai iš Brazilijos, kuriems žiūri spendimu atiteko „Grand Prix“ už reklaminę kampaniją ir „Nivea“ kompanijos įgyvendintą mobilų sprendimą – programėlę, padedančią sekti, kad vaikai nenuklystų per toli ir nepasimestų nuo tėvų. Programėlė, kuri veikia kartu specialia apyranke sausakimšuose paplūdimiuose leidžia tėvams atsikvėpti, nes jie visada žino, kur jų vaikas, o mažyliui nuklydus per toli tėvai į telefoną gauna įspėjimą, kad jau reikia kontroliuoti situaciją.

VIDEO: Cannes Mobile: GP a Nivea 'Protection Ad' realizzata da FCB Brasil

Lauko reklamos kategorijoje aukščiausią įvertinimą gavo australų kūrėjai, sukūrę kampaniją bankui, palaikančiam homoseksualus – gėjų ir lesbiečių šventės metu Sidnėjuje specialiai buvo „perrengti“ bankomatai, ir tai sulaukė daug atgarsio visame pasaulyje.

VIDEO: ANZ GAYTM (ANZ, Whybin\TBWA Group Melbourne)

Medijos kategorijoje pergalę šventė Peru kūrybinė agentūra „McCann Lima“, kuri „Grand Pix“ gavo už kampaniją „Happy ID“, kurią užsakė „Coca-Cola“

VIDEO: HAPPY ID (Coca Cola, McCann Lima)
Kam atiteko auksiniai, sidabriniai ir bronziniai apdovanojimai, galite sužinoti čia www.canneslions.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis