Festivalyje „Kanų liūtai“ – kūrybiškumo dozė metams

Neseniai pasibaigęs didžiausias pasaulyje kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) su šūkiu „Įkvepiantis kūrybiškumą!“ šiais metais į žydrąją pakrantę suviliojo per 10 tūkst. reklamos, marketingo, komunikacijos ir žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių. Per turiningą savaitę profesionalai dalijosi patirtimi, apdovanojo praėjusių metų geriausius projektus ir vienas kitą užkrėtė kūrybiškumu.
„Twitter“ vadovas Dickas Costolo „Kanų liūtų“ festivalyje
„Twitter“ vadovas Dickas Costolo „Kanų liūtų“ festivalyje / „Scanpix“ nuotr.

Savaitės trukmės renginyje kiekvieną dieną vyko po 7 seminarus, kuriuos vedė pasaulyje žinomi reklamos rinkos liūtai. Tie, kas norėjo tiesioginio kontakto ir aktyvesnio darbo, galėjo pasirinkti mažesnes darbo grupes ar debatus juos dominančiomis temomis.

Vieną ryškiausių festivalio seminarų surengė seras Johnas Hegarty ir Danas Wiedenas, kurie savo stereotipų dekonstrukcijomis sužavėjo visus seminaro dalyvius.

VIDEO: Cannes Lions TV: Sir John Hegarty and Dan Wieden

Tradiciškai festivalyje apdovanoti geriausi metų reklamos ir marketingo projektai daugiau nei 15 kategorijų. Šiais metais Lietuvai festivalyje atstovavo  vienuolika projektų, tačiau jie apdovanojimų nepelnė.

Išskirtinio dėmesio sulaukė „Prekės ženklo komunikacijos“ apdovanojimas, šiemet atitekęs meksikietiško maisto restoranų tinklo „Chipotle“ kampanijai „Vystykime geresnį pasaulį“. Pagrindinė laimėjimo priežastis, anot žiūri pirmininko, maksimalus paprastumas ir absoliutus idėjos grynumas. Kampanija buvo vykdoma skirtingais kanalais ir priemonėmis (muzikos festivaliuose, parkuose ir pan.).

VIDEO: „Kanų liūtai 2012“: triumfavo humoras, nugalėjo socialinė atsakomybė-281

„Kūrybos efektyvumo“ Grand Prix atiteko „Unilever“ kampanijai „Axe „Excite“.

VIDEO: AXE EXCITE Full Version

„Interneto“ didysis prizas atiteko „Nike+Fuelband“ už tai, kad reklama ne tik didina pardavimus, bet keičia žmonių požiūrį, komunikaciją ir įpročius.

„Dizaino“ didžiojo prizo, komisijos nuomone, nusipelnė Austrijos saulės energijos elektrinės metinė ataskaita – ji buvo atspausdinta kaip knyga, o tekstas joje atsirasdavo, palaikius knygą saulės šviesoje.

VIDEO: The Solar Annual Report

„Filmų kūrėjų“ didysis prizas atiteko „Canal+“ vaizdo klipui apie mešką. Net keliolika kartų jį peržiūrėję komisijos nariai nesuabejojo savo sprendimu.

VIDEO: Canal Plus - A Bear Rug

Už paprastumą ir išradingumą „Lauko reklamos“ didysis prizas skirtas „Coca-Cola“ rankų kampanijai.

„Spaudos“ didžiuoju prizu gali džiaugtis „United Colors of Beneton“ kampanija „Unhate“.

„Kanų liūtų“ festivalyje pirmą kartą įteiktas „Mobiliųjų telefonų“ apdovanojimas, kurį gavo „Google“ už genialią „Coca-cola“ dalijimosi su visu pasauliu kampaniją.

VIDEO: Coca-Cola Mobile Ad Case Video

Su visais festivalio laureatais ir nugalėtojais galite susipažinti „Kanų liūtų“ interneto puslapyje www.canneslions.com.

Rudenį festivalio „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje „15min“ tradiciškai visus žiūrovus pakvies į geriausių projektų ir reklamų peržiūras kino teatruose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai