Savaitės trukmės renginyje kiekvieną dieną vyko po 7 seminarus, kuriuos vedė pasaulyje žinomi reklamos rinkos liūtai. Tie, kas norėjo tiesioginio kontakto ir aktyvesnio darbo, galėjo pasirinkti mažesnes darbo grupes ar debatus juos dominančiomis temomis.
Vieną ryškiausių festivalio seminarų surengė seras Johnas Hegarty ir Danas Wiedenas, kurie savo stereotipų dekonstrukcijomis sužavėjo visus seminaro dalyvius.
Tradiciškai festivalyje apdovanoti geriausi metų reklamos ir marketingo projektai daugiau nei 15 kategorijų. Šiais metais Lietuvai festivalyje atstovavo vienuolika projektų, tačiau jie apdovanojimų nepelnė.
Išskirtinio dėmesio sulaukė „Prekės ženklo komunikacijos“ apdovanojimas, šiemet atitekęs meksikietiško maisto restoranų tinklo „Chipotle“ kampanijai „Vystykime geresnį pasaulį“. Pagrindinė laimėjimo priežastis, anot žiūri pirmininko, maksimalus paprastumas ir absoliutus idėjos grynumas. Kampanija buvo vykdoma skirtingais kanalais ir priemonėmis (muzikos festivaliuose, parkuose ir pan.).
„Kūrybos efektyvumo“ Grand Prix atiteko „Unilever“ kampanijai „Axe „Excite“.
„Interneto“ didysis prizas atiteko „Nike+Fuelband“ už tai, kad reklama ne tik didina pardavimus, bet keičia žmonių požiūrį, komunikaciją ir įpročius.
„Dizaino“ didžiojo prizo, komisijos nuomone, nusipelnė Austrijos saulės energijos elektrinės metinė ataskaita – ji buvo atspausdinta kaip knyga, o tekstas joje atsirasdavo, palaikius knygą saulės šviesoje.
„Filmų kūrėjų“ didysis prizas atiteko „Canal+“ vaizdo klipui apie mešką. Net keliolika kartų jį peržiūrėję komisijos nariai nesuabejojo savo sprendimu.
Už paprastumą ir išradingumą „Lauko reklamos“ didysis prizas skirtas „Coca-Cola“ rankų kampanijai.
„Spaudos“ didžiuoju prizu gali džiaugtis „United Colors of Beneton“ kampanija „Unhate“.
„Kanų liūtų“ festivalyje pirmą kartą įteiktas „Mobiliųjų telefonų“ apdovanojimas, kurį gavo „Google“ už genialią „Coca-cola“ dalijimosi su visu pasauliu kampaniją.
Su visais festivalio laureatais ir nugalėtojais galite susipažinti „Kanų liūtų“ interneto puslapyje www.canneslions.com.
Rudenį festivalio „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje „15min“ tradiciškai visus žiūrovus pakvies į geriausių projektų ir reklamų peržiūras kino teatruose.