Kiaulės šventė Memfyje

Kiaulių gripas gąsdina ne visus. Šį savaitgalį Memfyje rengiamas tradicinis pasaulinis kepsnių ant grotelių kepimo čempionatas, kasmet pritraukiantis tūkstančius žmonių.
Pernai kepsnių ant grotelių kepimo čempionatas sutraukė daugiau nei 125 tūkst. smalsuolių ir 250 dalyvaujančių komandų.
Pernai kepsnių ant grotelių kepimo čempionatas sutraukė daugiau nei 125 tūkst. smalsuolių ir 250 dalyvaujančių komandų. / „15min“ nuotr.
Temos: 3 Memfis Kiaulė Gripas

Daugumoje anglakalbių šalių kepsniai ant grotelių (barbecue) reiškia tiesiog ant grotelių kepamą mėsą. Tačiau tikroji šios maisto gaminimo tradicijos kilmė yra daug sudėtingesnė. Ji naudojamas ir organizuojame čempionate – mėsa turi kepti daugybę valandų, riebaliukai turi tirpti labai lėtai, o pagal specialius receptus išmarinuota mėsa iškepusi turi būti minkštutėlė ir kvepianti dūmais. Dėl šio proceso ilgumo, nuo susiklostė tradicija, kad čempionatas sutraukia daugybę žmonių ir tampa bendravimo vieta.

Čempionato dalyviai varžosi trijose kategorijose:kepadami šonkauliukus, kojas ir visą kiauliuką.

Gegužės 14-16 d. rengiamas čempionatas taip pat vadinamas Kiaulės švente, Didžiausias kliaulienos kepsnių kepimo čempionatas, arba tiesiog didysis – Big One. Pavadinimas pelnytas ne veltui: pernai čempionate dalyvavo apie 250 komandų, kurios varžėsi trijose pagrindinėse kategorijose. Pirmojoje kategorijoje varžomasi kepant šonkauliukus, antrojoje – kojas, trečiojoje – visą kiauliuką. Nors didžioji dalis čempionato dalyvių yra amerikiečiai, jame sulaukiama svečių ir iš Norvegijos, Belgijos ir netgi Estijos, todėl čempionatas įvardijamas kaip pasaulinis.

Kepsnių ant grotelių kepimo čempionatas populiarus ne tik tarp dalyvių, bet ir tarp žiūrovų. Pernai jį stebėjo per 125 tūkst. smalsuolių. Jie ne tik ragauja iškeptus kepsnius, vaišinasi alumi, bet ir šmaikštauja; beveik visi dalyviai vaikšto pasidabinę guminėmis kiaulių nosimis.

Šiemet bus varžomasi daugiau nei dėl 230 tūkst. Lt vertės prizinio fondo. Organizatoriai žada, kad veikti ką čempionate tikrai bus. „Kiekviena komanda pasistatys savo išpuoštą palapinę, kurioje galės apsilankyti žiūrovai. O ką kalbėti apie nenuspėjamus komandų pavadinimus“, – rašoma čempionato reklamoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis