Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kokia drabužių spalva populiariausia tarp lietuvaičių

Drabužių pirkimo, pardavimo ir mainų skelbimų portalo Manodrabuziai.lt atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog tarp lietuvaičių populiariausia drabužių ir avalynės spalva neabejotinai yra juoda.
Drabužiai.
Drabužiai. / Manodrabuziai.lt archyvo nuotr.
Temos: 1 Spalva

Tyrimas atliktas vadovaujantis portalo spalvų filtrais. Atliekant tyrimą, kiekvienoje drabužių katalogo grupėje pirmą vietą pagal drabužių kiekius užima juoda spalva. Iš viso kataloge juodos spalvos drabužiai ir avalynė užima 26 proc. (iš viso portale yra daugiau nei 836 tūkstančiai drabužių, avalynės bei aksesuarų skelbimų).

Atlikus apklausą, kodėl merginos, kai perka drabužius, pasirenka juoda spalvą, iš daugiau nei 3000 respondenčių 43  proc. merginų atsakė, jog ši spalva yra lengviausiai priderinama. 31 proc. respondenčių  teigė, jog juodą renkasi, nes ši spalva joms tiesog patinka. 12 proc. respondečių atsakė, jog perka drabužį, jei jis joms gražus, o ne dėl spalvos. 6 proc. respondenčių juodą spalvą drabužiams renkasi, nes jų manymu, ši spalva yra klasika. 3 proc. dalyvavusių apklausoje juodą drabužių ar avalynės spalvą pasirenka, nes ši spalva yra praktiška, o 2 proc. respondenčių pažymėjo, kad joms ši spalva yra graži, tiek pat procentų respondenčių teigė, jog pasirenka tokią drabužių spalvą, nes ji optiškai lieknina.

Antra pagal populiarumą drabužių spalva lietuvaičių spintose yra balta spalva – Manodrabuziai.lt kataloge šios spalvos drabužiai sudaro 13 proc., o trečią vietą pagal populiarumą užiima mėlyna drabužių spalva – ji sudaro  11 proc.  viso katalogo drabužių.

Pati nepopuliariausia drabužių spalva tarp lietuvaičių yra oranžinė spalva. Kataloge šios spalvos drabužiai sudaro tik 1,5 proc. visų drabužių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos