„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kokius išskirtinius prekės ženklus galime sumedžioti „Parke Outlet“?

„Ogmios“ mieste įsikūręs „Parkas Outlet“ š. m. balandžio 15–17 dienomis švęs jau 6-ąjį savo gimtadienį. Per visą šį laikotarpį išparduotuvių centru vadinama prekybos zona jau pelnė pirkėjų simpatijas – čia galima įsigyti prekių, kokių nėra net visame Baltijos šalių regione. Kokie žymūs prekės ženklai sudaro „Parko Outlet“ išparduotuvių asortimentą?
Išparduotuvių asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.
Išparduotuvių asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.

Kai 2009-ais metais „Parke Outlet“ duris atvėrė pirmoji oficiali „Puma“ išparduotuvė Baltijos šalyse, į atidarymą susirinko per 500 žmonių. Kaip tuo metu rašė korespondentai: „Siekdami pirmieji patekti į naująją parduotuvę, žmonės sudarė grūstis, o minios spaudimas vos neišvertė stiklinių prekybos centro pertvarų.

PUMA išparduotuvę valdančios bendrovės vadovo Šarūno Kulviečio teigimu, praėjus net 6-eriems metams „Puma“ išparduotuvė sėkmingai klesti ir gali savo klientams pasiūlyti išskirtinį asortimentą.

„Dažnai turime prekių, kurios į rinką patenka dėl glaudžių bendradarbiavimo ryšių su kitais prekiniais ženklais arba žymiais dizaineriais, tokiais kaip Alexanderis McQueenas. Netolimoje ateityje planuojame turėti produkcijos, kurią kuria Rihanna“, – pasakoja Š.Kulvietis.

Be to, parduotuvės asortimentas nuolat papildomas motosporto kategorijos produkcija. Tai – PUMA „Ferrari“, PUMA „BMW“ ir PUMA „Mercedec McLaren“. Greitu metu žadama turėti ir PUMA „Red Bull“ kolekciją.

PUMA išparduotuvės asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.
PUMA išparduotuvės asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.

Išskirtinis asortimentas

„Išparduotuvėje asortimentas susideda iš praėjusio sezono produktų, tačiau lygiai taip pat mes turime vadinamąją Main for Outlet kategoriją, t.y. prekes, gaminamas specialiai išparduotuvėms“, – teigia Š.Kulvietis.

Specialus išparduotuvei skirtas asortimentas yra kuriamas pilnomis dydžių skalėmis ir dideliais kiekiais.

Specialus išparduotuvei skirtas asortimentas yra kuriamas pilnomis dydžių skalėmis ir dideliais kiekiais. „Tai yra vieni perkamiausių mūsų produktų“, – tvirtina parduotuvę valdančios bendrovės vadovas.

Dažnai pasitaiko, jog kai kurias prekes galima išskirtinai rasti tik būtent šioje „Pumos“ išparduotuvėje. „Turbūt nėra nė vienos parduotuvės, kuri Lietuvoje ar Pabaltijo šalyse galėtų pardavinėti Alexanderį McQueeną, nes tai yra tiesiog nišiniai produktai.

Kartais būna, kad jų likučiai atvažiuoja į išparduotuvę, ir čia galbūt ateina tie žmonės, kurie ieško būtent tokių retų, išskirtinių produktų, ir žino, kad jie dažnai nusėda išparduotuvėje“, – apie apsipirkimo įpročius pasakoja Š.Kulvietis.

Įprastai tokių produktų pirkėjams tenka ieškoti specializuotose parduotuvėse, t.y. butikuose ir prabangiose parduotuvėse, ir mokėti žymiai didesnes kainas.

PUMA išparduotuvės asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.
PUMA išparduotuvės asortimentas / „Parkas Outlet“ nuotr.

Galima įsigyti net „Emporio Armani“

Keičiantis ir plečiantis sporto prekių rinkai bei aštrėjant konkurencijai tarp vietos ir pasaulio gamintojų, sporto ženklų atstovams tenka ieškoti naujos nišinės pasiūlos, sukuriančios išskirtinę vertę.

„Norėdami išlikti unikalūs, „Winner Sport“ suprato, kad tik turėdami išskirtinių produktų, kurių neturi atsivežę konkurentai, turės išskirtinę galimybę pritraukti klientų“, – pasakoja „Winner Sport“ išparduotuvės atstovas.

Čia galbūt ateina tie žmonės, kurie ieško būtent tokių retų, išskirtinių produktų, ir žino, kad jie dažnai nusėda išparduotuvėje.

Be to, praėjusiais metais tarp sporto prekių ženklų iškilo ir prabangia sportine mada alsuojantis prekinis ženklas „Emporio Armani“, kurį galima sumedžioti ir „Parke Outlet“.

„Emporio Armani“ linija – tai vienas labiausiai besivystančių itališkų prekinių ženklų. Jis pasižymi aukštosios mados kultūra, ir jo asortimentas tikrai didės. Niekas iš rinkoje veikiančių sporto operatorių daugiau neturi galimybes pardavinėti šio ženklo“, – teigia „Winner Sport“ atstovas.

Per visą „Parkas Outlet“ gyvavimo laikotarpį pastebima nauja tendencija – išparduotuvės klientai tapo itin reiklūs, siekiantis įsigyti aukštos kokybės išskirtines prekes. Be egzotiškų ir išskirtinių ženklų, čia galima rasti ir kokybės vardą pelniusius, išskirtinius ir šiuo metu itin madingus „Adidas Original“, „Reebok“, „New Balance“.

„Šie išskirtinumai lemia ateities sėkmę ir klientų pasitikėjimą. Tad į išparduotuvę verta užsukti, apsidairyti rinkos naujienų, o norintiems nepermokėti – visad (su pusmečio vėlavimu) sezono pabaigoje visi šie prekiniai ženklai suvažiuoja į „Parkas Outlet“, – tikina „Winner Sport“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs