Verta paminėti, kad aviakompanijos darbuotojams elektrošokai buvo išduodami ir anksčiau, tik juos naudoti buvo galima tik ypatingais atvejais, kai kyla grėsmė keleivių ar įgulos narių gyvybei, pažymi BBC.
Dabar šios taisyklės išplėstos. Oro linijų bendrovės darbuotojai galės naudoti elektrošoką bet kuriuo atveju, kai keleivis mėgins panaudoti jėgą. Skrydžių palydovai bus specialiai apmokyti naudotis elektrošoku.
Šiuo metu vyrai sudaro mažiau nei 10 proc. visų „Korean Air Lines“ skrydžių palydovų, todėl bendrovė ketina atlikti papildomą darbuotojų atranką ir užtikrinti, kad kiekvieno skrydžio metu lėktuvo salone būtų bent vienas vyras skrydžio palydovas.
Tokie sprendimai buvo priimti po gruodžio 20 d. skrydžio iš Hanojaus į Inčchoną metu įvykusio incidento, kuomet vienas keleivis puolė kitus. Tiesa, tuomet jį suvaldė tuo reisu skridęs amerikiečių dainininkas Richardas Marxas. Vėliau vyras buvo perduotas policijai.
Tačiau šį istorija tuo nesibaigė. Dainininkas socialiniuose tinkluose parašė, kad „Korean Air Lines“ darbuotojai buvo netinkamai aprūpinti, kad būtų galėję susidoroti be jo pagalbos.
R.Marxo žmona Daisy Fuentes taip pat iškritikavo aviakompanijos darbuotojus pareikšdama, kad šie turėjo elektrošoko pistoletus, tačiau nežinojo, kaip jais naudotis.
Pietų Korėjos valdžios turimi duomenys rodo, kad kasmet skrydžių metu fiksuojamų teisės pažeidimų skaičius nuo 2012 metų daugiau nei patrigubėjo nuo 191 iki 460 atvejų pernai.