Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Kosmetikos ir kvepalų pirkimas – be galimybės išbandyti

Apsipirkinėjimas internetu – tai bene geriausias 21-ojo amžiaus išradimas. Taip galime nešvaistyti savo laiko keliaudami į įvairius prekybos centrus ar stovėdami eilėse. Taip pat, bene visiems žinoma situacija, kai dėl didžiulės pasiūlos išsirinkti tampa vos ne neįmanoma, o pirkėjas parduotuvę palieka it musę kandęs.
Moteris kvepinasi
Moteris kvepinasi / „Fotolia“ nuotr.

Žinoma, perkant internetu prekės išbandyti negalima. Ir tai galioja ne tik drabužiams ar avalynei, tačiau ir kosmetikai bei parfumerijai. Atrodytų keista, tačiau drabužių pirkimas elektroninėje parduotuvėje jų nepasimatavus jau tapo ganėtinai įprastas. Juolab, kad produkcijai netikus ar nepatikus, ją visuomet galima grąžinti. Tačiau internetu įsigyti kosmetiką yra taip pat paprasta! Tačiau reikėtų prisiminti, kad prieš perkant derėtų atlikti savo namų darbus ir pasidomėti ne tik produkcija, bet ir pačiu prekių tiekėju.

Vengti nepatikimų elektroninių parduotuvių

Nuolaidos visuomet suvilioja išbandyti šį tą naujo, tačiau į jas reaguoti derėtų kiek atsargiau – ypač tuomet, kai planuojama pirmą kartą užsakinėti produkciją iš neišbandytos elektroninės parduotuvės. Taip galima įsitikinti, kad pardavėjas iš ties yra realus, o už internetinės svetainės nesislepia sukčiai. Tikrai neretai pasitaiko atvejų, kuomet sukuriamos fiktyvios parfumerijos ar kosmetikos parduotuvės, kuriose nurodomos išties didžiulės nuolaidos. Patikėję šiuo triuku pirkėjai perveda pinigus, tačiau lieka nusivylę – prekių arba negauna išvis, arba gauna prastos kokybės nelegalias kopijas. Todėl prieš perkant internetu tiek drabužius, tiek ir kosmetiką ar parfumeriją, būtina apie pardavėją turėti daugiau informacijos. Nurodžius internetinės svetainės adresą paieškos sistemose dažnai galima paskaityti įvairių atsiliepimų iš prieš tai jų paslaugomis pasinaudojusių asmenų. Deja, bet atsiliepimai ne visuomet yra teigiami. Taigi, neišsiaiškinus, ar pardavėjas yra patikimas, galima prarasti ne tik pasitikėjimą elektroninėmis parduotuvėmis, tačiau ir savo pinigus.

Pasirinkti padeda internetiniai testai

Įvairūs kosmetikos ir parfumerijos platintojai pirkėjams privilioti naudoja įvairiausius būdus. Tačiau ne visi jie yra tiesiog marketinginiai manevrai. Nemaža dalis elektroninių parduotuvių siūlo atlikti įvairius testus, padedančius išsiaiškinti, kokio tipo kosmetikos ieškoti. Ir tai tikrai nėra šarlatanizmai. Kosmetikos ir parfumerijos asmeninis pasirinkimas yra tiesiogiai susijęs su pirkėjo asmenybe. Štai jei asmuo yra intravertas, mėgstantis vienumą bei nori neišsiskirti iš minios, tuomet tokiam žmogui labiausiai tiks neutralių, galbūt kiek šiltesnių atspalvių makiažas, o renkantis kvepalus nugalės lengvi ir saldūs kvapai. Tuo tarpu ekstravertai ir ekscentriški asmenys rinksis iššaukiančias spalvas, ryškius tonus bei aštriomis natomis pasižyminčius „sunkesnius“ kvepalus. Juk neveltui įvairūs gamintojai (ypač parfumeriai) mėgsta savo sukurtiems kvepalams tarsi suteikti asmenybę. Tai galima dažnai pastebėti skaitant vyriškų kvepalų aprašymus. Tad padedančius įsivertinti skonį testus atlikti aktualu kiekvienam, besiruošiančiam pirkti tiek kosmetiką, tiek ir parfumeriją.

Siekiant palengvinti paieškas

Šiuo metu yra sukurta nesuskaičiuojama galybė įvairiausių kvepalų. Net ir tų pačių parfumerių kvepalai vienodu pavadinimu neretai išsiskiria tik spalva ar vos vienu simboliu pavadinime, tad suklysti tikrai paprasta. Tačiau nesigilinant į smulkmenas – tam tikri aspektai kartojasi kiekviename gaminyje. Todėl žinant, kokios kvepalų natos yra priimtinos, o kokios galbūt nėra pačios mėgiamiausios, išsirinkti yra kiek lengviau. Kiekvienų kvepalų aprašymuose būna paminėtos ne tik pagrindinis kvapas, tačiau ir lydinčios natos. Taigi pagal pagrindinius ingredientus galima susidaryti įspūdį, koks turėtų būti jų kvapas. Nors tai skamba ganėtinai keistai, tačiau nuėjus į kvepalų parduotuvę ir išuosčius daugiau nei 5 skirtingus kvapus, nosies receptoriai nebe taip gerai atpažįsta skirtingus kvapus. Tad norint pajusti stiprų skirtumą tarp skirtingų kvepalų į parduotuvę reikėtų sugrįžti dar ne kartą.

Pasirinkimą palengvinti taip pat gali ir atsiliepimai internete. Informacijos galima ieškoti ne tik įvairiuose tinklaraščiuose, tačiau ir specializuotose internetinėse svetainėse. Jose bus galima ne tik persiskaityti išsamią kvepalų sudėtį, tačiau ir rasti rekomendacijų ką rinktis patikus vienam ar kitam kvapui.

Internetinio apsipirkimo privalumai

Be akivaizdaus laiko sutaupymo apsipirkimas internetu turi ir kitų pliusų. Dažniausiai elektroninės parduotuvės gali savo pirkėjams pasiūlyti mažesnes kainas, nei fizinių parduotuvių lentynose. Ir tai anaiptol nėra apgaulė! Taip nutinka todėl, nes elektroninės parduotuvės turi įprastai mažesnius kaštus – nuomos, darbuotojų, įrangos ir kitus. Todėl pardavėjai siūlo žemesnes kainas kartu suteikdami ir pristatymo į namus ar biurą galimybę. Internetiniai pardavėjai taip pat dažnai siūlo pasinaudoti įvairiomis akcijomis, kurių metu teikiamos nuolaidos gerokai lenkia kosmetikos ar parfumerijos parduotuvių kainas. Nepaisant finansinio faktoriaus, elektroninės parduotuvės taip pat gali lanksčiau planuoti ir asortimentą. Tai reiškia, jog užsakomos ne tik populiariausios ir perkamiausios pozicijos, tačiau ir tokios, kurių pageidauja išrankesni klientai. Tuo tarpu įprastos parduotuvės yra labiau orientuotos į paklausą.

Jei vis tik kyla klausimas ar verta pirkti parfumeriją ir kosmetiką ar kitus gaminius internetu jų pirmiau neišbandžius, atsakymas būtų – taip. Tačiau bijantiems rizikuoti derėtų pasidomėti ir pardavėjo prekių grąžinimo taisyklėmis. Neretai pasitaiko, jog pardavėjai įvertina, kaip sunku yra išsirinkti pirkinį vien iš elektroninio katalogo, tad ir sumokėtus pinigus be didelio vargo grąžina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?