Keturiolika Stiklo kvartale išsibarsčiusių restoranų ir kavinių duris atvėrė 19 dizainerių darbams.
„Svečiai ateina ne tik dėl gero maisto ir aptarnavimo, bet ir dėl bendravimo ir linksmybių“, – žurnalistams sakė „Cozy“ restorano savininkas Bernie Ter Braakas.
„Pagalvojau, kaip mes galime užpildyti tuos tuščius staliukus? Pradžioje galvojau apie lėles arba meškiukus, po to kilo mintis apie manekenes“, – pridūrė jis.
Dizaineriai tikisi, kad ši dviejų savaičių akcija padės jiems susirasti daugiau klientų.
„Vakar nuo 19 iki 21 vakaro atėjau aprengti modelių ir jau sėdėjo žmonės, užkandžiavo. Kol aš čia buvau, tai jau spėjau susipažinti su kažkokiais žmonėmis, kurių iki šiol nepažinojau ir jie buvo labai susidomėję – tai buvo jau potencialūs klientai“, – BNS sakė projekto dalyvė dizainerė Rimantė Rimgailaitė.
Projekto bendraautorė dizainerė Julija Janus šią akciją pavadino „mini mados savaite“.
„Turime nuostabią ekspoziciją, kuri išdėliota restoranuose, ją galima apeiti, galime prisėsti kavos šalia, galima nusifotografuoti patikusio drabužio kontaktus, kurie padėti ant stalo. Tai yra mini mados savaitė, kai mes negalime susirinkti ir žiūrėti podiumų, tai mes galime ateiti į restoraną ir kultūringoje aplinkoje, per saugų atstumą pasižiūrėti į darbus žmonių“, – kalbėjo ji.