Ši reklama skirta naujausiai „Wonderbra“ liemenėlei „Full Effect“, kuri, kaip teigia gamintojai, krūtinės apimtį vizualiai padidins dviem dydžiais. Liemenėlė kainuos 28 svarus sterlingų.
Ši reklama privertė sunerimti Didžiosios Britanijos transporto ministeriją. Baiminamasi, kad dėl tokio reklamos skydo padidės avarijų skaičius šalia esančiose gatvėse, nes vairuotojai vėpsos į pusnuogę manekenę.
Panaši reklamos kampanija buvo surengta 1994 metais ir vadinosi „Hello Boys“. Tada didžiuliame plakate puikavosi „Wonderbra“ liemenėlę seginti čekų manekenė Eva Herzigova. Ekspertai teigia, kad dėl šios reklamos gatvėse gerokai padaugėjo eismo įvykių.
„Atsimenu tą Herzigovos plakatą. Tada dirbau Transporto ministerijoje, – sakė Didžiosios Britanijos pažangių vairuotojų instituto atstovas Vincas Ierlis. – Naujausia reklama panaši į senąją, tačiau yra pavojingesnė, nes trimatė. Kadangi vairuotojai šiaip nenešioja trimačiam vaizdui matyti skirtų akinių, o vaizdas yra šiek tiek išplaukęs, važiuodami norės susikoncentruoti ir jį pamatyti. Tai blaškys vyrų ir moterų dėmesį, o ten, kur vos sekundei prarandama koncentracija, įvyksta avarija.“