Maskvos saldainių fabrikas su „Naująja Rūta“ bylinėjasi dėl saldainių ženklo

Maskvos konditerijos fabrikas „Krasnyj Oktiabr“ bylinėjasi su koncerno „Achemos grupė“ valdoma Šiaulių šokolado ir saldainių gamintoja „Naujoji Rūta“ dėl saldainių, kuriuos Lietuvos fabrikas gamina Vokietijos rinkai, pakuotės dizaino.
Rusiškų saldainių pakuotė
Rusiškų saldainių pakuotė / „Krasnyj Oktiabr“ nuotr.

Vilniaus apygardos teismas lapkričio 18 dieną Maskvos fabriko prašymu laikinai uždraudė „Naujajai Rūtai“ žymėti šokoladinius saldainius taip pat, kaip ir Maskvos fabriko saldainiai „Miška kosolapyj“ (liet. „Meškutė šleivakojė“).

„Ieškinyje išdėstytos faktinės aplinkybės bei pateikti įrodymai, kad „Krasnyj Oktiabr“, kaip prekių ženklo savininko, teisės yra ginamos Lietuvoje, kad „Naujoji Rūta“ gamina tapačius saldainius, kuriuos žymi tapačiu „Krasnyj Oktiabr“ prekės ženklui žymeniu, sudaro pakankamą pagrindą įtarti, kad buvo pažeistos Prekių ženklų įstatymo teisės“, – rašoma teismo nutartyje.

Maskvos fabrikas teismo taip pat prašė uždrausti „Naujajai Rūtai“ saldainius išleisti į rinką, tačiau teismas tokio prašymo netenkino – esą „Naujoji Rūta“ juos tik gamina, o saldainius užsako ir į rinką tiekia Vokietijos įmonė.

„Achemos grupės“ atstovė spaudai Gintarė Mierkienė BNS teigė negalinti atskleisti nei saldainių, nei Vokietijos įmonės pavadinimo, argumentuodama komerciniu susitarimu. Pasak jos, Šiaulių įmonė kol kas analizuoja teismo sprendimą.

„Krasnyj Oktiabr“ gaminamus saldainius „Miška kosolapyj“ puošia garsaus Rusijos tapytojo peizažisto Ivano Šiškino 1886 metais kartu su kitu dalininku Konstantinu Savickiu nutapytas paveikslas „Rytas pušyne“.

Vilniaus apygardos teismo nutartis per septynias dienas gali būti skundžiama Lietuvos apeliaciniam teismui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis