Namai be atliekų. Geriausios iniciatyvos rinkimai

Atsakingai vartoti, sąmoningai rinktis produktus ar paslaugas, kuriančius mažiau atliekų, yra kiekvieno mūsų asmeninė atsakomybė ir pasiryžimas. Visgi, pripažinkime – kartais priimti draugišką aplinkai sprendimą padėtų ir produktų bei paslaugų įvairovė, leidžianti pirkti produktus be pakuočių ir skatinanti rinktis gamtą tausojančias paslaugas.
Untitled collage (1)
Namai be atliekų. Geriausios iniciatyvos rinkimai

Ne mažiau svarbios yra ir visuomeninės iniciatyvos, projektai, atkreipiantys mūsų dėmesį į tai, kodėl gyvenime mums reikia kitokių - sąmoningesnių, pasirinkimų.

Leidykla „Dvi Tylos“, pristatydama greitai pasirodysiančią knygą “Namai be atliekų” kartu su „Miesto Laboratorija“ skelbia rinkimus – „Namai be atliekų. Geriausia iniciatyva“.

Šiais draugiškais rinkimais siekiama atkreipti visų dėmesį, jog Lietuvoje yra atsakingai kuriančių verslų, galvojančių kur ir kaip keliauja jų produktas, svarstančių ar reikalinga pakuotė, ar yra galimybė ją grąžinti, perdirbti ar panaudoti dar kartą; akivaizdu, kad yra paslaugų, kurios pratęsia seniau įgytų daiktų gyvenimą, suteikdama jiems naują, stilingą pavidalą, o visuomeninės iniciatyvos, projektai paneigia vyraujančius mitus apie atsakingą vartojimą ir skatina mus priimti sprendimus, draugiškus aplinkai.

Balsuokite už jums labiausiai patikusią iniciatyvą, kuri skatina sąmoningesnį, atsakingesnį vartojimą. Rinkimuose dalyvauja iniciatyvos pačios pateikusios paraiškas. Gegužės 11 d., renginyje “Namai be atliekų”, kuriame dalyvaus pati knygos autorė Bea Johnson, bus paskelbti nugalėtojai, surinkę daugiausiai jūsų balsų.

Plačiau apie knygą „Namai be atliekų“ skaitykite čia.

Balsuokite už jums labiausiai patikusią iniciatyvą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų