Visoje šalyje pasirodę taip vadinamos socialinės reklamos plakatai, pačių britų nuomone, yra itin neskoningi. Plakato nuotraukoje moteris stovi užmetusi koją ant vyro, persirengusio Kalėdų seniu, klubo, o viršuje užrašas skelbia: „Kalėdų senis ateina tik kartą per metus... tačiau to užtenka“. Plakato apačioje moterys raginamos nepasiduoti šventinei karštinei.
Šios reklamos autoriai – Nėštumo patariamoji tarnyba, kurios atstovų teigimu, būtent švenčių metu moterys ir merginos turėtų iš anksto apsirūpinti „kitos dienos piliulėmis“ lygiai taip pat atsakingai, kaip ir vaistais nuo galvos skausmo ar pagirių.
Ta proga klinikos ketina iš anskto išdalinti didžiules atsargas tokių piliulių, neabejodamos, kad tai –geriausias būdas išvengti nepageidaujamo nėštumo ir aborto. Beje, švenčių metu dauguma klinikų ir vaistinių yra uždarytos.
Kritikai teigia, kad tokie skubios kontracepcijos priemonių „rinkiniai“ tik paskatins neatsakingumą ir lytiškai perduodamų ligų plitimą. Jie taip pat abejoja, kad šis žingsnis padės sumažinti abortų skaičių, kuris per pastaruosius metus Didžiojoje Britanijoje rekordiškai viršijo 200 tūkstančių atvejų.
Taip pat baiminamasi, kad šios piliulės bus pasiekiamos ir jaunoms merginoms, kurios galės laisvai jų įsigyti be tėvų žinios.
Tačiau tokios išankstinės akcijos šalininkai tikina, kad skubios piliulės yra mažesnis blogis nei abortas, nors veikia panašiai. Be to, moterims neteks patirti nereikalingo streso nutikus nenumatytam atvejui, kai visos vaistinės bus uždarytos, jei jos atsirūpins atsargomis iš anksto.