Nuotraukose matomi trys skirtingi Elias Garcia Martinezo freskos „Ecce Homo“ vaizdai. Pirmojoje 2010 metų nuotraukoje freska dar yra patenkinamos būklės. Antrojoje, kuri padaryta šių metų liepą, jos paviršių vagoja nutrupėjusių dažų plotai, o trečiojoje vaizduojama moters „restauruota“ freska, kurioje praktiškai nebeįmanoma įžiūrėti buvusių vaizduotos Jėzaus Kristaus figūros bruožų. Nusprendusi pati imtis restauravimo, neįvardijama moteriškė freską visiškai sugadino, – praneša „The Telegraph“.
Subtilius dailininko teptuko potėpius ji pakeitė vaikiška ranka užtepliotais dažais, o E.G.Martinezo metų metus skaičiuotą ekspresijos gylį paprasčiausiai „užmozojo“ didžiuliu kiekiu raudonos ir rudos spalvos dažais.
Ši suniokota freska buvo surasta po to, kai XIX a. tapiusio dailininko anūkė prieš porą savaičių paaukojo neįvardijamą sumą pinigų Ispanijos Borchos mieste įsikūrusiam Borchanos studijų centrui, turinčiam religinių paveikslų ir nuolat atnaujinamų fotografijų archyvą.
Gavę auką, šio centro darbuotojai nuėjo apžiūrėti Gailestingumo šventovės („Santuario de Misericodia“) sieninės tapybos ir pamatė drastiškai restauruotą ir nepataisomai sugadintą freską.
Taip pasidarbavusi „restauruotoja“ tikino turėjusi tik „gerų ketinimų“.
Jokiems restauravimo darbams leidimas nebuvo išduotas.