15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Norite parduoti? Išmokite fotografuoti!

Daug laiko praleidžiate kurdami ilgus tekstus interneto svetainei ar facebook‘ui ir stebitės, kodėl neauga pardavimai? Nes laiką skiriate ne tam, kam reikia. Tyrimai rodo, kad du trečdaliai vartotojų sprendimą pirkti priima žiūrėdami į nuotrauką, o ne skaitydami tekstą. Išmokite fotografuoti – tai raktas į pardavimus.
SNAP
SNAP / Organizatorių nuotr.

Fotografijos paslaptis, kurios padės privilioti klientus, galėsite sužinoti balandžio 22-23 dienomis Vilniuje, „Radisson Blu, Lietuva“ viešbutyje vyksiančio fotofestivalio SNAP metu.

Po kokybiškos nuotraukos – skambučiai

Tyrimai rodo, kad 6 iš 10 vartotojų, rinkdamiesi produktus e-parduotuvėje produkto nuotrauką laiko svarbesne jų sprendimui pirkti nei aprašymą. Tuo įsitikino ir prieš 5 metus Kaune pradėjusios veikti integralios jogos studijos „Buddha on bike“ kolektyvas.

„Pastebėjome, kad publikavus kokybišką, išdirbtą ir įdomią nuotrauką, bene iškart pasipila žmonių skambučiai. Vizuali komunikacija – geriausias būdas klientą atvesti iki mūsų durų, o užėję ir patys nenorės išeiti“, – pasakojo studijoje dirbanti oro jogos trenerė ir dizainerė Jurga Bazytė.

Pašnekovė tikina, kad bandymų bei eksperimentų keliu susiformavo savitas nuotraukų stilius, efektyviausiai pritraukiantis naujus klientus. Jo esmė – tikros akimirkos ir emocijos.

„Be to supratome, kad nuotraukos iš interneto ar foto bankų nėra efektyvios. Geriausiai veikia realūs vaizdai iš užsiėmimų, renginių, asmeninių kelionių. Akimirkas gaudome nuotraukose, vaizdo įrašuose ar „gif‘uose“. Žmonėms patinka atrasti save ar pažįstamus“, – tikino J. Bazytė.

Snap organizatorių nuotr./„Buddha on Bike“
Snap organizatorių nuotr./„Buddha on Bike“
Snap organizatorių nuotr./„Buddha on Bike“
Snap organizatorių nuotr./„Buddha on Bike“

Gyvenimiškų ir buitinių nuotraukų jėgą puikiai žino ir Lietuviško mados prekės ženklo „atsikeli ir varai“ kolektyvas. Pasak projektų vadovės Simonos Žeimytės, jie savo komunikacijoje dubliuoja profesionalų ir savo rankomis kurtas nuotraukas.

„Profesionalus visada samdome naujų kolekcijų fotosesijoms, naujų modelių pristatymui. Bet kasdieninėje komunikacijoje nevengiame ir gyvenimiškų fotografijų iš užkulisių. Jas pasidarome pačios. Tiesiog laikomės savito vientiso stiliaus. Iš tiesų, jei turi šiek tiek įgūdžių ir žinai kokio rezultato sieki, nuotraukas galima kurti savo jėgomis“ – pasakojo „atsikeli ir varai“ atstovė.

S. Žeimytė atvirauja, kad šios nuotraukos dažniausiai daromos tiesiog su išmaniuoju telefonu. Siekiant išgauti tinkamą apšvietimą patalpose, naudojamos paprasčiausios stalinės lempos. Pašnekovė tikina, kad tik nuolat publikuojant nuotraukas, galima užtikrinti reikiamą informacijos srautą socialiniuose tinkluose.

Snap organizatorių nuotr./„Atsikeli ir varai“
Snap organizatorių nuotr./„Atsikeli ir varai“

Šiuo metu abiejų verslų svarbiausią vietą komunikacijoje užima Facebook, kur ir publikuojama daugiausia nuotraukų. Tokiai strategijai pritaria ir integruotos komunikacijos agentūros „Efcom“ direktorė Jurga Chomskytė McGeever.

„Visų pirma Facebook yra populiariausias socialinis tinklas ir, net gi sakyčiau, viena populiariausių žiniasklaidos priemonių Lietuvoje. Antra, remiantis Facebook statistika, vaizdai ir nuotraukos sulaukia daugiausiai peržiūrų, tuo tarpu tekstas ir nuorodos į kitus tinklapius lieka statistinėse paraštėse“, – sako J. Chomskytė-McGeever.

Restorano sėkmė – „skanios“ nuotraukos

Skaičiuojama, kad žmonės vaizdus priima 60 tūkstančių kartų greičiau nei tekstą. Pavyzdžiui, sprendimas, ar likti jūsų internetinėje svetainėje per 10-20 sekundžių ir kokybiška nuotrauka gali būti lemtingas veiksnys.

„Tai naujas iššūkis verslui. Jeigu norite parduoti, turite kalbėti žmonėms suprantama kalba – vaizdais. Ir ne bet kokiais. Vien Facebook tinkle kasdien publikuojama apie 300 mln. nuotraukų. Tad norint išsiskirti vaizdų gausybėje ir patraukti pirkėjo dėmesį, savo rinkodaros strategijoje nuotraukoms turite skirti ypatingą dėmesį“, – sako J. Chomskytė-McGeever.

Vienas iš sėkmės pavyzdžių – kulinarijos loftas ČIOP ČIOP Kaunas, kurio atstovė Giedrė Lakickaitė nuotraukas vadina raktu į klientų širdį ir verslo sėkmę.

Snap organizatorių nuotr./„Čiop Čiop“ Kaunas
Snap organizatorių nuotr./„Čiop Čiop“ Kaunas

„Sakoma, kad maistą pirmiausia valgome akimis. Tad nuotraukos ir vaizdo įrašai tapo neatsiejama mūsų darbo dalimi. Kai šefai lėkštėse kuria stebuklus, tiesiog negalime atsispirti pagundai tai įamžinti. Kartais samdome profesionalus, kartais iš kišenės traukiame savo mobiliuosius telefonus. Šios nuotraukos vėliau atsiduria socialiniuose tinkluose“, – pasakojo G. Lakickaitė.

Pašnekovė neslepia, kad sulaukia ir klientų klausimų, kaip jiems pavyksta patiekalų skonį perteikti nuotraukomis. Neretai prašoma pasidalinti patarimais ar tiesiog tyliai stebima, kaip vyksta fotosesijos.

„Maistą fotografuoti tikrai nėra lengva. Nors tai bene populiariausia tema Instagram tinkle, bet labai nesudėtinga estetišką patiekalą nuotraukoje paversti bespalviu, beformiu ir neskaniu. Gerai maisto fotografijai reikia tinkamo kampo, apšvietimo ar specialių foto nustatymų“, – sakė pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais