Tai nauja šių modernių, prieš dvejus metus pristatytų lėktuvų, kurie jau patyrė virtinę nesėkmių, problema.
„Boeing“ pažymėjo, kad tos fiuzeliažu plokštės praradimas nesukėlė pavojaus keleiviams. Kol kas neaišku, kur ta nuolauža nukrito.
Lėktuvu iš Delio į Bengalūrą skrido iš viso 148 žmonės, pranešė laikraštis „The Times of India“. Kad dingo 2,5 metro ilgio ir 1,5 metro pločio plokštė, pilotai nesuprato, kol lėktuvas nusileido, rašė laikraštis, pridūręs, kad Indijos aviacijos administracija tiria incidentą.
„Boeing“ nurodė, kad plokštė atplyšo nuo lėktuvo dešinio šono apatinės pusės. Nuotraukoje „The Times of India“ interneto svetainėje matyti didelė kiaurymė, pro kurią matosi detalės ir lėktuvo struktūra.
Ta fiuzeliažo dalis „suteikia didesnį aerodinaminį paviršių skrydžio metu“, sakė „Boeing“ atstovas Dougas Alderis.
Jis nurodė, kad „Boeing“ stengiasi išsiaiškinti, kodėl plokštė atplyšo, ir atsisakė atskleisti, ar tas lėktuvas buvo pagamintas kompanijos gamykloje Pietų Karolinoje. Virtinė „Air India“ lėktuvų yra iš tos surinkimo linijos.
„The Times of India“ rašė, kad trūkstama plokštė buvo pakeista dalimi, paimta iš ką tik pristatyto „787 Dreamliner“, kuris dar neparengtas eksploatacijai. Tas lėktuvas dabar laukia atsarginės dalies.
Tarp problemų, kurios persekiojo „787 Dreamliner“, buvo akumuliatorių perkaitimas, sausį privertęs priežiūros institucijas uždrausti skraidyti visiems šio modelio lėktuvams. Jų skrydžiai buvo atnaujinti balandžio mėnesį.
Nepaisant šių problemų, „Boeing“ akcijų vertė išliko beveik rekordinio lygio.