Patyrę someljė Japonijoje varžosi dėl pasaulio geriausiojo titulo

Tokijuje susirinko geriausi pasaulyje vyno žinovai, konkurse bus išsiaiškinta, kuriam atiteks geriausiojo someljė vardas, skelbia „The Australian“.
Someljė iš Taivano Thomas Ho
Someljė iš Taivano Thomas Ho / Scanpix nuotr.

Tris dienas truksiančiame konkurse dalyvauja 54 šalių atstovai. Renginyje bus išbandyti someljė įgūdžiai, jų gebėjimas vyną derinti prie maisto bei patiekti reikliems klientams, be to, bendraujant užsienio kalba.

„Geras someljė turi ne tik turėti daug žinių apie vyną, bet ir turi gebėti klientams visa tai pateikti lengva forma ir leisti jiems kartu su vynu mėgautis maistu“, – sakė žiuri pirmininkas ir buvęs konkurso nugalėtojas Serge’as Dubsas.

Konkurse dalyvauja someljė iš įvairių šalių, tarp jų Australijos, Brazilijos, Indonezijos, Švedijos. Paskutinį kartą, 2010 metais, konkursą rengiant Čilėje geriausiojo someljė titulas atiteko britui Gerardui Bassetui.

„Someljė turi būti labai iškalbingas, turi žinoti, ko jo klientai nori ir kaip pasiekti, kad jie iš restorano išeitų kupini gerų įspūdžių“, – sakė G.Bassetas. Anot jo, someljė turi būti ir geras rūsio vadovas ir veikti tarsi gamintojų ambasadorius, sudarydamas ryšį tarp augintojų ir vartotojų.

Kandidatai trečiadienį ir ketvirtadienį varžosi dviejuose turuose. Geriausiųjų trejetukas penktadienį pasirodys juos stebint 5 000 žiūrovų.

Konkurso dalyviams teks išlaikyti ir keletą egzaminų raštu ir žodžiu, išbandyti savo gebėjimus atpažįstant ir apibūdinant vynus, juos derinant su maistu bei klientams suteikti aukščiausio lygio paslaugas užsienio kalba.

Konkursas, kuris prasidėjo 1969 metais, rengiamas 14 kartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis