Pirmoje vietoje atsidūrė karamelė (parduota – 241 tona), antroje – aviečių įdaras su sėklomis (134 tonos), o trečioje vietoje liko vyšnių įdaras (131 tona). Surinkti duomenys atspindi per paskutinius 3 metus parduotų įdarų kiekį, t.y. tyrimas atliktas remiantis įmonės pardavimais nuo 2010 m. rugsėjo mėn. iki 2012 m. spalio mėn.
Pasak kepyklos „Juviga“ gamybos vadovės Eglės Ambraziūnaitės-Jankauskienės, greičiausiai tokį vartotojų pasirinkimą lemia tai, jog žmonės mėgsta tradicinį skonį, primenantį vaikystę.
„Pastebėjome, kad klientai nėra linkę eksperimentuoti, todėl jie retai užsisako tokius gaminius, kaip, pavyzdžiui, bandeles su bananų ar kivių įdaru“, – kalbėjo atstovas iš „Prezo kepyklėlės“.
Pasak UAB „Minordija“ direktoriaus Audriaus Mackevičiaus, rinką stebi ir ją analizuoja kiekvienas verslo sektorius. „Ne išimtis ir mes, todėl atsižvelgdami į Lietuvos rinkos lūkesčius, plečiame savo produktų portfelį ir greitai prisitaikome prie pokyčių. Vis labiau populiarėjantys netradiciniai klientų pasirinkimai verčia mus ieškoti įvairesnių mūsų produkcijos panaudojimo galimybių, derinių ir, žinoma, naujų idėjų. Šiuo metu savo klientams jau galime pasiūlyti „Credin“, „Sonneveld“ ir kitų produktų mišinių, kurie dera su originaliais, nesaldžiais įdarais“, – kalbėjo Audrius Mackevičius.
Iš daugiau nei 100 UAB „Minordija“ siūlomų konditerinių įdarų, pagal paskutinių 3 metų parduotų įdarų statistiką, Lietuvoje mažiausiai populiarūs: kivių (0,8 tonos), agrastų (1 tona) ir citrinų (2 tonos) įdarai. Taip pat tyrimo metu paaiškėjo, jog sparčiai auga persipanų ir imbierinių įdarų paklausa. Pastarojo, imbierų įdaro, pardavimai kilo net 61,7 proc. ir iš viso buvo parduota 2,5 tonų, o persipanų konditerinio įdaro kiekis siekia 15 tonų.