„Akivaizdu, kad vyksta kažkokie įsilaužimai“, – K.Bildtas sakė naujienų agentūrai TT, kai buvo paklaustas, ar jis pradėjo pardavinėti vietą reklamai savo populiariame tinklaraštyje, kuriame paprastai skelbiami ministro komentarai apie tarptautinę padėtį ir aktualius įvykius.
TT pranešė, kad skelbimas, nukreipiantis į pažinčių tinklalapį, kuriame „gražios rusės ieško meilės ir santuokos“, C.Bildto pasirodė, kai ministras gruodžio pradžioje paskelbė pranešimą apie Europos Saugumo ir Bendradarbiavimo Organizacijos (ESBO) viršūnių susitikimą Kazachstane.
Po kelių savaičių tinklaraštyje pasirodė vienos viešųjų ryšių firmos reklama, o vėliau – skelbimas, siūlantis „vietos ekspertų iš viso pasaulio profesionalias finansines konsultacijas“, nurodė agentūra.
Antradienį šių reklamų tinklaraštyje nebebuvo.
C.Bildto atstovė spaudai Anna Charlotta Johansson sakė naujienų agentūrai AFP, kad šiame tinklaraštyje reklama paprastai neskelbiama, o įtartini skelbimai jau ištrinti.
Atstovė pridūrė pati tų skelbimų tiesiogiai nemačiusi, tačiau jai buvusi atsiųstas kompiuterio ekrano atvaizdas, kuriame matoma C.Bildto svetainėje patalpinta „nuotakų iš Rusijos reklama“.
C.Bildtas labai aktyviai skelbia pranešimus savo tinklaraštyje ir socialinio tinklo „Twitter“ svetainėje. Nuorodos į šiuos tinklalapius taip pat yra paskelbtos oficialioje Švedijos URM svetainėje.
Ministras pastaruoju metu buvo kritikuojamas už tai, kad Stokholmo centre gruodžio 11 dieną nugriaudėjusius sprogimus savo „Twitter“ svetainėje pavadino teroristų ataka, dar prieš Švedijos policijai arba premjerui oficialiai pasisakant dėl šio incidento.