Įvairius pieno produktus gaminanti įmonė savaitgalį oficialioje interneto svetainėje paskelbė pranešimą, kuriame tikina, kad po klausimų lavinos pagaliau nusprendė paaiškinti vartotojams, kodėl brūkšninis kodas ant produktų pakuočių yra užbraukiamas riebiu raudonu kryžiumi.
„Gerai žinoma, kad brūkšniniame kode ant produktų pakuočių užfiksuoti trys šeštukai gali būti Antikristo ženklas. Mūsų kode jie buvo užšifruoti“, – paaiškino įmonė.
Velnio ženklą įžvelgė brūkšneliuose
Tris šešetukus kompanija įžvelgė žiūrėdama į juodų linijų išsidėstymą jai priskirtame brūkšniniame kode. Linijos brūkšniniame kode reiškia skaičius nuo 0 iki 10. “Russkoe moloko” nusprendė, kad ilgesni už kitus dvigubi brūkšniai kodo pradžioje, viduryje ir pabaigoje reiškia Šėtono simbolį – tris šešetukus.
Užbraukdami brūkšninį kodą ant savo produkcijos mes demonstruojame, kad esame kartu su Jėzumi Kristumi, o ne su Antikristu ir jo pasekėjais. Tame nėra jokio prietaringumo, – teigia pieninė.
Skaičius 666 yra paminėtas Naujojo Testamento paskutiniojoje knygoje kaip Žvėries skaičius. Jis tradiciškai siejamas su Šėtonu ir Antikristu.
„Užbraukdami brūkšninį kodą ant savo produkcijos mes demonstruojame, kad esame kartu su Jėzumi Kristumi, o ne su Antikristu ir jo pasekėjais. Tame nėra jokio prietaringumo“, – rašo bendrovė.
Tokį sprendimą ji aiškina priėmusi remdamasi vienuolių ir kunigų pasisakymais apie brūkšniniuose koduose užšifruotus Šėtono simbolius.