Rusijos pieninė „Russkoe moloko“ savo produkcijos brūkšniniame kode įžvelgė Antikristo simbolį

Rusijos pieno gamintoja „Russkoe moloko“ („Rusiškas pienas“ – lietuvių kalba) penkerius metus savo produkciją leido brūkšninį kodą perbraukdami ryškiai raudonu kryžiumi. Tik dabar kompanija paaiškino, kad taip elgėsi kovodama prieš Antikristą, mat jame įžvelgė užšifruotus tris velniškus šešetukus.
„Russkoe moloko“ brūkšniniame kode įžvelgė Šėtono simbolį
„Russkoe moloko“ brūkšniniame kode įžvelgė Šėtono simbolį / Įmonės nuotr.

Įvairius pieno produktus gaminanti įmonė savaitgalį oficialioje interneto svetainėje paskelbė pranešimą, kuriame tikina, kad po klausimų lavinos pagaliau nusprendė paaiškinti vartotojams, kodėl brūkšninis kodas ant produktų pakuočių yra užbraukiamas riebiu raudonu kryžiumi.

„Gerai žinoma, kad brūkšniniame kode ant produktų pakuočių užfiksuoti trys šeštukai gali būti Antikristo ženklas. Mūsų kode jie buvo užšifruoti“, – paaiškino įmonė.

Įmonės nuotr./„Russkoe moloko“ brūkšniniame kode įžvelgė Šėtono simbolį
Įmonės nuotr./„Russkoe moloko“ brūkšniniame kode įžvelgė Šėtono simbolį

Velnio ženklą įžvelgė brūkšneliuose

Tris šešetukus kompanija įžvelgė žiūrėdama į juodų linijų išsidėstymą jai priskirtame brūkšniniame kode. Linijos brūkšniniame kode reiškia skaičius nuo 0 iki 10. “Russkoe moloko” nusprendė, kad ilgesni už kitus dvigubi brūkšniai kodo pradžioje, viduryje ir pabaigoje reiškia Šėtono simbolį – tris šešetukus.

Užbraukdami brūkšninį kodą ant savo produkcijos mes demonstruojame, kad esame kartu su Jėzumi Kristumi, o ne su Antikristu ir jo pasekėjais. Tame nėra jokio prietaringumo, – teigia pieninė.

Skaičius 666 yra paminėtas Naujojo Testamento paskutiniojoje knygoje kaip Žvėries skaičius. Jis tradiciškai siejamas su Šėtonu ir Antikristu.

„Užbraukdami brūkšninį kodą ant savo produkcijos mes demonstruojame, kad esame kartu su Jėzumi Kristumi, o ne su Antikristu ir jo pasekėjais. Tame nėra jokio prietaringumo“, – rašo bendrovė.

Tokį sprendimą ji aiškina priėmusi remdamasi vienuolių ir kunigų pasisakymais apie brūkšniniuose koduose užšifruotus Šėtono simbolius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis