Sekmadienį Kaune – bėgimas už krūties vėžiu sergančias moteris

Spalio 11 dieną Kaune nuo Klinikų link Rotušės aikštės pasileis rožine ir balta spalva pasipuošusi 1,5 tūkstančio bėgikų minia, dalyvaujanti antrą kartą rengiamame bėgime. „Kauno maratono klubo“ organizuojamas renginys šiemet skiriamas ne tik paminėti kovos su krūties vėžiu mėnesį, bet ir prisidėti prie brangių moterų tyrimų finansavimo.
Bėgimo akimirkos
Pernykščio bėgimo akimirka / Justinos Šuminaitės nuotr.

„Susidomėjimas šiuo, antrus metus iš eilės organizuojamu, renginiu pranoko visus mūsų lūkesčius. Užsiregistravo du kart daugiau dalyvių nei prieš metus. Surinkome ir kelis kartus daugiau paramos, kurią skirsime moterų krūties vėžio prevencijai ir finansuosime krūties tyrimus jaunoms ir į padidintos rizikos grupę patenkančioms moterims“, – sakė renginio organizatorius Algirdas Pukis pridurdamas, kad jau šiuo metu yra paaukota apie 6 tūkst. eurų. Paramą paskirstyti bus patikėta krūties vėžiu sergančių moterų draugijoms „Alma“ ir „Eivena“.

Nors net du trečdalius užsiregistravusių sudaro kauniečiai, į renginį užsiregistravo ir keli šimtai  bėgikų iš visos Lietuvos ir Baltarusijos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Olandijos ir Lenkijos. Tarp bėgančių bus ir krūties vėžiu sergančių ar jau šią kovą laimėjusių moterų. O tokių bus kelios dešimtys.

„Jausmas bėgant šiame renginyje labai puikus, gera matyti tiek daug palaikančių žmonių. Ypač smagu, kad tavo vaikai ir anūkai linksmais veidais palaiko artimuosius. Prieš metus bėgome kartu su sūnumi ir jo žmona. Tuo metu mes buvome be galo laimingi, šis šiltas jausmas ir renginio metu patirtos emocijos išliks visam gyvenimui“, –  pasakojo draugijos „Eivena“ pirmininkė Dalia Barauskienė.

Renginio dalyvius visą kelią lydės greitosios ekipažas, apmokyti dviratininkai ir savanoriai. Kad dalyviai nesušaltų ir tinkamai pasiruoštų bėgimui, prieš startą organizuojamas sporto akademijos „Get Fit“ mankšta, o pasiekus rotušės aikštę – šilta arbata ir dalyvių daiktai. Juos organizatoriai dar prieš startą nugabens nuo Kauno klinikų iki finišo linijos. 

„Profesionalūs bėgikai paprastai būna puikiai pasiruošę, vilki tinkamą aprangą, tačiau mažiau patyrę bėgimo entuziastai kartais pamiršta pasirūpinti savimi. Nors renginio dieną prognozuojamas saulėtas oras, norime priminti, kad ruduo jau įpusėjo, todėl ir sportinė apranga turėtų būti pritaikyta oro sąlygoms. Be to, prieš pradedant bėgti būtina gerai apšilti, o atbėgus saugotis peršalimo. Kelias dienas prieš renginį rekomenduojama atidžiau stebėti mitybą, kad organizmas gautų visų reikiamų medžiagų, vitaminų ir mineralų, pakankamai skysčių, – sako BENU vaistinių Lietuvoje direktorė Rasa Marcinkevičienė. – Beje, sutelkti jėgas ir jas atgauti po maratono bėgikams padės ir trasoje įrengtos „BENU sveikatos salos.“ Dalyviams startą taip pat duos R. Marcinkevičienė.

Renginio dalyviams ir juos palaikyti atvykusiems artimiesiems skirtas salas bus galima rasti maratono starto ir finišo vietose. Čia bus galima pasistiprinti vitaminų gėrimais, o po bėgimo pavargusius raumenis padės atpalaiduoti specialūs masažuokliai. Finišo vietoje bus renkami ir kūrybiškiausi, originaliausiai pasipuošę renginio dalyviai.

„Pink Run su BENU“ bėgimas vyks spalio 11 dieną. Kviesdami dalyvauti visus, organizatoriai, „Kauno maratono klubas“, parinko ir simbolinę 5 kilometrų trasą, nuo Kauno klinikų iki Rotušės aikštės, kurią galės įveikti bene kiekvienas. Savo palaikymą galima išreikšti ir aukojant labdarai oficialioje renginio internetinėje svetainėje. Visa surinkta suma bus skiriama krūties magnetiniam rezonanso tomografo tyrimams, galintiems padėti ankščiau ir tiksliau nustatyti krūties vėžį, finansuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis