Sibire keleiviams teko stumtelėti įšalusį lėktuvą

Rusijos prokurorai pradėjo tyrimą dėl incidento, kai oro bendrovės „Katekavia“ keleiviams prieš skrydį iš Sibiro miesto Igarkos teko rankomis stumti lėktuvą, kai spaudžiant dideliam speigui užšalo lainerio važiuoklė, pranešė viena pareigūnė.
„Katekavia“ lėktuvas
„Katekavia“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vakarų Sibiro regiono transporto prokuratūros padėjėja Oksana Gorbunova sakė naujienų agentūrai „Interfaks“, kad tas incidentas įvyko antradienį prieš skrydį iš Igarkos į Krasnojarsko miesto.

„Reisas Igarka–Krasnojarskas turėjo įvykti lapkričio 25 dieną. Lėktuvas Tu-134 skraidino pamainą baigusius darbininkus“, – nurodė ji.

Pareigūnė sakė, kad antradienį ir ankstesnėmis dienomis Igarkoje laikėsi didelis speigas – minus 52 laipsniai Celsijaus.

Antradienį ir ankstesnėmis dienomis Igarkoje laikėsi didelis speigas – minus 52 laipsniai Celsijaus.

„Kadangi lėktuvas apie parą stovėjo aikštelėje esanti labai žemai temperatūrai, užšalo važiuoklės stabdžių sistemos, o vilkikas negalėjo nutempti lėktuvo į starto vietą“, – nurodė O.Gorbunkova.

Iškilus šiai problemai, keleiviai nusprendė „prisidėti“.

„Jie išsiūbavo lėktuvą kaip įklimpusią mašiną, nors iš principo to jokiu būdu negalima daryti, nes, tarkim, galima pažeisti (korpuso) dangą“, – prokuratūros atstovė sakė „Interfax“.

Tačiau lėktuvas sėkmingai pakilo, o keleiviai pasiekė Krasnojarską.

Kaip pranešama, lėktuvu, turėjusiu pakilti 12 val. 30 min vietos (7 val. 30 min. Lietuvos) laiku, skrido 74 keleiviai ir septyni įgulos nariai.

Jie išsiūbavo lėktuvą kaip įklimpusią mašiną, nors iš principo to jokiu būdu negalima daryti, nes, tarkim, galima pažeisti korpuso dangą.

O.Gorbunova sakė, kad tyrimo metus bus įvertinti oro uosto darbuotojų, lėktuvo įgulos, oro bendrovės ir keleivių veiksmai.

Tačiau „Katekavia“ techninis direktorius Vladimiras Artiomenka tikino, kad lėktuvas negalėjo įšalti.

„Lėktuvas buvo visiškai techniškai tvarkingas ir negalėjo prišalti prie perono. Taip pat negalėjo užšalti važiuoklės stabdžių sistemos. Šiuo atveju vilkiko, tempusio lėktuvą iš stovėjimo aikštelės, ratai pradėjo prasisukti, todėl prireikė keleivių pagalbos“, – aiškino jis.

V.Artiomenka pridūrė, kad šio incidento aplinkybes būtina nuodugniai ištirti.

„Tikėtina, kad vilkikas pradėjo buksuoti dėl apledėjusio perono – galbūt dėl to, kad ant paties vilkiko (ratų) nebuvo uždėtos grandinės arba vairuotojas buvo nepatyręs“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų