Agentūra, kuri teigia pristatanti beveik 40 proc. viso pasaulio pašto, paskelbė apie planus kurti drabužių ir aksesuarų liniją. Ji jau pasirašė susitarimą dėl licencijos su drabužių kompanija „Wahconah Group, Inc.“
„Šis susitarimas Pašto tarnybai padės atsidurti funkcinės mados priešakyje“, – teigė tarnybos atstovas Stevenas Millsas.
JAV pašto tarnybos nuostoliai 2012 metais išaugo trigubai ir siekė 15,9 mlrd. dolerių. Norėdama sumažinti praradimus, ji nusprendė nebenešioti pašto šeštadieniais.
Ohajuje įsikūrusi „Wahconah“ ketina įrengti demonstracinę salę Niujorko drabužių rajone ir taip pristatyti kūrinius mados pramonei.
Produktai, kuriuos žadama pardavinėti „pagrindiniuose prekybos centruose ir specializuotose parduotuvėse, bus skirti tik vyrams, tačiau vėliau planuojama pristatyti ir liniją moterims.