Tai parodė rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“.
Daugiau nei penkias su medijomis praleidžiamo laiko valandas vyresni (60-74 m.) gyventojai skiria televizijai, daugiau nei 2 val. radijui, apie 40 min. spaudai ir daugiau nei pusvalandį – veiklai internete.
Kasdien internetu naudojasi apie 24 proc. šios grupės asmenų. Daugiausiai 60-74 metų respondentai teigia internete skaitantys naujienų portalus (16, 6 proc.), 7 proc. laiką leidžia socialiniuose tinkluose, 13 proc. užsiima kita veikla internete.
Iš viso šios amžiaus grupės senjorai su medijomis praleidžia 8 val. 12 min.
Jaunesni, 50-59 m. respondentai su medijomis praleidžia mažiau laiko – 7 val. 25 min. Didžiąją laiko dalį – 4 val. 36 min. skiria televizoriaus žiūrėjimui ir 1 val. 49 min – radijo klausymui.
„Penkiasdešimtmečiai praleidžia mažiau laiko su televizija ir radiju bei skaitydami spaudą, tačiau daugiau laiko skiria internetui. Naujienų portalams, socialiniams tinklams ir kitai veiklai internete 50-59 metų amžiaus respondentai skiria po 56 min. kiekvieną dieną“, – teigia J. Tauginienė.
Medijoms priskiriamos tokios informavimo ir laisvalaikio praleidimo priemonės kaip TV, radijas, spauda, naujienų portalai, socialiniai tinklai, kita veikla internete.
TNS LT „Media Day“ tyrimą atliko 2014 m. vasario-balandžio mėnesiais. Tyrimo metu buvo apklausti 1 780 15-74 m. Lietuvos gyventojai.