Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Užsisakydami enciklopedijas paštu būkite atidūs!

„Bijau, kad šis reketas, kurį patyriau iš „IMP Baltic“ gali būti nepaskutinis. Labai prašau padėti man išsigelbėti iš sukčių pinklių“, – tokį laišką iš panevėžietės Zofijos Balčiūnienės gavo dienraščio L.T. redakcija, pasirodžius straipsniui apie prieštaringai vertinamą bendrovę, paštu prekiaujančią susegamomis enciklopedijomis.
Knyga
Knyga / Photos.com nuotr.

Kaip rašo mokytoja visą gyvenimą dirbusi Z.Balčiūnienė, „IMP Baltic“ siūloma pirmąja leidinio „Sveiki – aš Jūsų kompiuteris“ dalimi su dovanėle susiviliojo ir ji, tiesa, tai įvyko maždaug prieš metus. Užsisakiusi „Trumpą įvadą į kompiuterijos pasaulį“ moteris siuntinį netrukus sėkmingai atsiėmė pašte, sumokėjusi apie 10 litų.

Sumokėjo delspinigius

„Kadangi man 78 metai, gavusi dovanas supratau, kad jau ne mano galvai kompiuterijos pasaulis, todėl tą pačią dieną, kai atėjo dovanos, atsisakiau būti „IMP Baltic“ kliente“, – laiške rašo Z.Balčiūnienė. Kaip teigia moteris, gavusi pirmą siuntinį ji ramiai gyveno iki tos dienos, kai šiemet sužinojo apie jai neva iškeltą bylą. Laiške buvo nurodyta, kad ji nesumokėjo už antrą jai paštu iškeliavusį siuntinį su kitomis kortelėmis, todėl jai priskaičiuoti delspinigiai: drauge su kaina už korteles – 40,99 Lt. Laiške nurodyta, kad terminas, iki kada buvo galima draugiškai susitarti dėl apmokėjimo, praėjęs, todėl bus keliama skolos išieškojimo byla.

Siuntinio negavo

Dienraštį L.T. ponia Zofija tikino, kad jokio antro siuntinio negavo, be to, paslaugų buvo atsisakiusi. Moteris teigė negavusi ir jokių apie esamą skolą primenančių laiškų. Dienraštis L.T. nutarė išsiaiškinti, kodėl panevėžietei teko mokėti už leidinį, kurio, kaip pati teigia, nėra akyse mačiusi, kodėl jos nepasiekė apie skolą primenantys laiškai ir kodėl paslauga buvo teikiama po to, kai jos atsisakyta?

Šįsyk norėdamos įrodyti teikiamų paslaugų sąžiningumą ir klientams teikiamas garantijas „IMP Baltic“ atstovės, klientų aptarnavimo vadovė Ieva Galiauskienė ir leidybos vadybininkė Jolita Mikolaitienė, atvyko į redakciją ir paaiškino, kokių nesklandumų kyla jų darbe.

Trūksta atidumo

Pasak „IMP Baltic“ atstovių, užpildžiusi leidinio užsakymo kuponą, Z.Balčiūnienė sudarė sutartį ir tapo jų kliente. Netrukus, kaip panevėžietė ir teigė, ji užsakytą leidinio įvadą su dovanėle gavo. Iš bendrovės duomenų bazės išklotinių matyti, kad moters atsisakymas toliau būti kliente penkiomis dienomis prasilenkė su antrojo siuntinio išsiuntimo data. „Tokiu atveju klientas, gavęs nepageidaujamą siuntą, gali neišpakuotą grąžinti į pašto skyrių. Tai jam nieko nekainuoja, nes persiuntimo išlaidas apmokame mes. Negavus kliento apmokėjimo už antrą siuntinį taikomos nuobaudos, o neapmokėjus sąskaitos ir vėliau – skolos išieškojimas“, – teigė J.Mikolaitienė.

Neatidumas nustebino

Pasak bendrovės atstovės, Zofijai priminimo laiškai siųsti net penkis kartus, tačiau moteris teigė, kad gavo tik paskutinį ir sumokėjo baudą iš išgąsčio, nors iki šiol antrosios siuntos negavo. „Negalime nei paneigti, nei patvirtinti gavimo fakto, galime tik garantuoti, kad laiškus, primenančius apie negautus mokėjimus, visada siunčiame savo klientams“, – teigė J.Mikolaitienė. Z.Balčiūnienės istorijoje „IMP Baltic“ darbuotojas nustebino, kad klientė pirmiau apmokėjo galimą skolą, o tik paskui pranešė apie negautą siuntą. „Kol klientas neinformuoja apie negautas siuntas, mes neabejojame, kad visos išsiųstos siuntos yra pristatytos. Tokiais atvejais tik padedant klientui įmanoma išsiaiškinti, kurios leidinio dalies jis nėra gavęs“, – neslėpė J.Mikolaitienė. Belieka apgailestauti, kad Zofija apmokėjo skolą nepasikonsultavusi su klientų aptarnavimo skyriaus konsultantais. Tačiau jei bus išsiaiškinta, kad apmokėta už negautas prekes, pateikus prašymą raštu pinigai bus grąžinti.

Patarimai susiviliojusiems

  • Prieš pasirašydami bet kokią sutartį ar užsakymo kuponą pagalvokite – įvertinkite savo poreikius ir galimybes.
  • Bet kokios paslaugos ar prekių užsakymas – tai sutartis, kurioje kiekviena šalis turi ir teisių, ir pareigų. Skirkite laiko ir perskaitykite visą sutartį, kurią ketinate pasirašyti.
  • Visada pasilikite sutarties kopiją, kad žinotumėte savo įsipareigojimus.
  • Pasidomėkite, kaip prekės bus pristatomos, kaip apmokama už paslaugas ir kokia prekių keitimo tvarka.
  • Jei kyla nesklandumų, pirmiausia kreipkitės į paslaugas suteikusią įmonę.
  • „IMP Baltic“ klientai apie savo sprendimą atsisakyti leidinio prenumeratos,būtinai turi pranešti klientų aptarnavimo skyriui.
  • Jei pašto dėžutę pasiekusi siunta yra pažeista ar netenkina, ją galima neatplėštą per 10 dienų grąžinti į pašto skyrių. Klientams grąžinimas nieko nekainuoja.
  • Prieš užsisakydami prekes paštu būtinai patikrinkite savo pašto dėžutės būklę: ar ji rakinama, neišplėšta, saugi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais