Kaip pranešė Telegraph.co.uk, prancūzai pasipiktino, neva tokia reklama žaloja jų vaikų sąmonę.
„Sūnau, turiu tau blogų žinių, – į sūnų banko „Crédit Mutuel“ reklamoje kreipiasi tėvas. – Kalėdų Senelio nėra.“
Šis 20 sekundžių trukęs reklaminis vaizdelis pasirodė per televizijos kanalą „TF1“ praėjusio sekmadienio vakarą. Tuo metu, kai buvo įterpta reklama, per šį kanalą buvo rodomas animacinis filmas visai šeimai „La troškinys“.
Nors reklaminiame klipe Kalėdų Senelis siejamas su finansų patarėjais, kurių pagrindinis tikslas įsiūlius paslaugą gauti komisinius, jis sukėlė masinį tėvų nepasitenkinimą. Šiuo metu jie mėgina gauti draudimą šią reklamą rodyti tokiu metu, kai ją gali pamatyti vaikai. „Ką mes galime pasakyti vaikams, kurių svajonės sudaužomos neapdairiai besielgiančių žmonių“, – Facebook.com svetainėje pyko prancūzai.
Žurnalistų pakalbinti psichologai patvirtino, kad šitoks Kalėdų Senelio egzistavimo paneigimas gali sugriauti vaiko pasitikėjimą. Tačiau Prancūzijos reklamos reguliavimo agentūra ARPP neturi teisinio pagrindo uždrausti tokios reklamos tranliacijas, mat, kaip teigiama, įstatymuose nenurodoma, jog reklama gali „griauti įsivaizduojamąjį vaiko pasaulį“.
„Crédit Mutuel“ atstovai teigė nenumanę, kad reklama galėtų būti parodyta per vaikišką filmą ir po incidento žadėjo transliuoti reklaminį klipą tik vėliau kaip pusę devynių vakaro.