Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Venesuelos prezidentas nori pakeisti aukščiausio pasaulyje krioklio pavadinimą

Venesuelos pietuose esantis aukščiausias pasaulyje Anchelio krioklys gali netekti šio pavadinimo, nes tos šalies prezidentas Hugo Chavezas sekmadienį pareiškė norintis grąžinti šiam gamtos paminklui vietinių indėnų senovėje suteiktą vardą.
Anchelio krioklys. Jo vanduo krenta iš 979 metrų aukščio.
Anchelio krioklys. Jo vanduo krenta iš 979 metrų aukščio. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tą krioklį, kuris dabar yra įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą, JAV lakūnas Jimmy Angelis pirmąkart pastebėjo skrisdamas lėktuvu 1937 metais.

Ilgainiui Anchelio krioklys tapo vienu iš populiariausių Venesuelos turizmo traukos objektų, nors jis yra atokioje Bolivaro valstijoje.

„Kaip galime priimti mintį, jog tą krioklį atrado vyrukas, atskridęs lėktuvu iš Jungtinių Valstijų. Jeigu taip elgsimės, atrodys, kad toje vietoje niekas negyveno“, – piktinosi H.Chavezas, kalbėdamas kas savaitę transliuojamoje televizijos ir radijo laidoje „Sveiki, pone prezidente“.

„Daugiau niekas jo neturėtų jo vadinti Anchelio kriokliu, – pabrėžė H.Chavezas. – Jis priklauso mums – ir priklausė gerokai seniau, nei čia atkeliavo Angelis.“

Vietos indėnų pemonų kalba tas krioklys vadinamas „Kerepakupai meru“ – tai yra „kriokliu giliausioje vietoje“.

H.Chavezas yra tikras pavadinimų keitimo entuziastas.

Į valdžią 1999 metais atėjęs energingas kairiųjų pažiūrų lyderis savo šalį, kuri anksčiau vadinosi tiesiog Venesuela, pervardino Venesuelos Bolivaro Respublika, pagerbdamas kovos už nepriklausomybę lyderį Simoną Bolivarą.

Prezidentas taip pat pervardino sostinėje Karakase esantį Sero Avilos kalną, grąžinęs jam vietinį Gvaraira Repano pavadinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos