„Myliu Panda“ kampanija – tai nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis. Ja siekiama ugdyti jaunų žmonių tarpusavio supratimą ir draugišką atmosferą virtualioje erdvėje. Kampanijos simboliu pasirinkta Panda ragina džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi.
„Kampanijos taikiklyje – neapykantos kalba internete ir viešojoje erdvėje. Elektroninės patyčios į virtualią erdvę persikelia iš realaus gyvenimo, kuriame virtualūs smurtautojai patys jaučiasi nelaimingi, tad geriau pasijausti ir pakelti savivertę mėgina žemindami kitą", – sakė Nacionalinio socialinės integracijos instituto direktorė Neringa Jurčiukonytė.
Į misiją keisti tokią elgseną leidžiasi panda. Jos apkabinimų žygio po senamiestį tikslas – parodyti, jog būti geranoriškam labai smagu. Pasidalijus džiaugsmu, jis grįžta dvigubai.
„Planuodami Pandos žygį po senamiestį norėjome parodyti, jog visada galima rasti alternatyvų blogai nuotaikai ar slogioms mintims. Pasirodo, jog kartais užtenka visai nedaug, kad šalia esančius žmones užkrėstum gera nuotaika“, – džiaugėsi kampanijos koordinatorė Viktorija Bružaitė.
Akcijos metu Pandos apkabinimų sulaukė beveik tūkstantis miestiečių.