Kaip pasakojo reklamą gaminančios Lietuvos įmonės „Reklamos gamintojų bazė“ (RGB) atstovas Donatas Ivanauskas, visi besifilmuojantys reklamoje – lietuviai. Anot jo, nufilmuota reklama Lietuvoje rodoma nebus, tačiau reklamoje Vilniaus vaizdai bus atpažįstami.
Reklamos idėja ta, kad studentas universitete išsitraukia šokoladą, tačiau kiti studentai siekia jį atimti ir šis privalo nuo jų bėgti per visą miestą. Finale pagrindinis herojus atsiranda ant tilto, kur yra apsupamas iš visų pusių. Bėgdamas nuo užpuolikų jis nušoka nuo tilto ant važiuojančio sunkvežimio, kur pagaliau gali atsipūsti valgydamas šokoladą.
Šuolį nuo tilto, kuriuo tapo naujasis viadukas Ozo g. prie prekybos centro „Akropolis“, atliko lietuvis kaskadininkas. Sekmadienį apie pietus ši reklamos kulminacija buvo filmuojama ne kartą, o neįprastas reginys sutraukė visą būrį smalsuolių. Greta viaduko nuolat budėjo greitosios pagalbos automobilis, o saugų eismą užtikrino keli policijos pareigūnų automobiliai.