Vilniaus vaizdai – austriškoje šokolado reklamoje

Visą savaitgalį įvairiausiose Vilniaus vietose: prie Lietuvos nacionalinės Filharmonijos, Lietuvos nacionalinio Operos ir baleto teatro, Šiuolaikinio meno centro, „Akropolio“, Mykolo Romerio universiteto ir Senamiesčio gatvėse, virė filmavimo darbai. Sostinę užplūdo šimtai aktorių, kad būtų nufilmuota Austrijai skirta „Schogetten“ šokolado reklama.
Vilniuje prie naujojo Ozo g. esančio viaduko buvo filmuojama Austrijos rinkai skirta "Schogetten" šokolado reklama, kurioje dalyvavo lietuvis kaskadininkas, šokęs nuo tilto ant važiuojančio sunkvežimio.
Vilniuje prie naujojo Ozo g. esančio viaduko buvo filmuojama Austrijos rinkai skirta "Schogetten" šokolado reklama, kurioje dalyvavo lietuvis kaskadininkas, šokęs nuo tilto ant važiuojančio sunkvežimio. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 2 Viadukas Reklama

Kaip pasakojo reklamą gaminančios Lietuvos įmonės „Reklamos gamintojų bazė“ (RGB) atstovas Donatas Ivanauskas, visi besifilmuojantys reklamoje – lietuviai. Anot jo, nufilmuota reklama Lietuvoje rodoma nebus, tačiau reklamoje Vilniaus vaizdai bus atpažįstami.

Reklamos idėja ta, kad studentas universitete išsitraukia šokoladą, tačiau kiti studentai siekia jį atimti ir šis privalo nuo jų bėgti per visą miestą. Finale pagrindinis herojus atsiranda ant tilto, kur yra apsupamas iš visų pusių. Bėgdamas nuo užpuolikų jis nušoka nuo tilto ant važiuojančio sunkvežimio, kur pagaliau gali atsipūsti valgydamas šokoladą.

Šuolį nuo tilto, kuriuo tapo naujasis viadukas Ozo g. prie prekybos centro „Akropolis“, atliko lietuvis kaskadininkas. Sekmadienį apie pietus ši reklamos kulminacija buvo filmuojama ne kartą, o neįprastas reginys sutraukė visą būrį smalsuolių. Greta viaduko nuolat budėjo greitosios pagalbos automobilis, o saugų eismą užtikrino keli policijos pareigūnų automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos