Prezervatyvais pripildyta kolona senamiesčio šerdyje stovėjo palyginti neilgai – nuo š.m. rugsėjo 2 d. Netradicinė apsaugos priemonių reklama (vitrinoje - į „krepšį“ kraunančio vaikino siluetas, o už jo prezervatyvų pilna kolona) smalsiai traukė praeivių akį: vienus piktino, kitus juokino, tačiau abejingų nepaliko.
Apie įvykį pranešta ankstyvą rugsėjo 5 d. rytą. Į įvykio vietą suskubę tyrėjai rado chuliganizmo pėdsakus: išdaužtą ir ištuštintą prezervatyvų koloną. Preliminariais duomenis vagystė įvyko 3-4 valandą nakties.
Tyrimo metu buvo susisiekta su „One Touch“ prezervatyvus platinančios įmonės atstovu Aleksandru Nemunaičiu, kuris nuotaikingai paaiškino, jog ši žinia nebuvo smagi, bet džiaugiasi, jei prezervatyvai kažkam padėjo patirti pirmą kartą ar saugų romantišką nuotykį.
„Tarpusavyje su kolegomis juokavome, kad tikriausiai į miestą grįžę vilniečiai ar studentai įsišventė ir, pritrūkę apsisaugojimo priemonių, prieš pat savaitgalį nusprendė pasiskolinti juos iš kolonos.“ - teigė žurnalistams A. Nemunaitis.
Nors įvykio aplinkybės vis dar yra iki galo nežinomos, tačiau jas tiriantys specialistai pastebi, jog prezervatyvai iš stendo buvo išgraibstyti per porą valandų. Panašu, kad darbavosi visas būrys apsaugos priemonėmis norinčių apsirūpinti jaunuolių.
Reklamos užsakovo teigimu, miesto centre lokalizuotos provokatyvios reklamos tikslas – paskatinti jaunimą naudoti apsisaugojimo priemones ir atsakingai planuoti savo šeimyninį gyvenimą.