Parodos tikslas – supažindinti alaus vartotojus su kuo įvairesniu ir įdomesniu alumi mūsų rinkoje, bei alaus naujienomis. Čia veiks „samplerių“ tvarka – prie įėjimo bilietas išmainomas į 100 ml talpos firminę taurelę, papuoštą parodos logotipu, ją galės prisipildyti (už nustatytą mokestį) ir išragauti daugiau alaus rūšių – nebereikės (ir nerekomenduojama) užsisakyti pusės litro, kaip kituose alaus renginiuose.
Parodoje savo produkciją pristatys įdomiausios alaus daryklos iš Lietuvos ir artimiausio užsienio. Dauguma jų Lietuvoje produkcijos neplatina, todėl tai realiausias šansas jos paragauti. Dalyvių pagrindą sudarys vadinamo „amatininkų“ alaus atstovai, kurie pernai beveik 500 lankytojų pristatė apie 300 alaus rūšių.
Pasak pagrindinio parodos organizatoriaus, garsiausio Lietuvoje alaus eksperto Vidmanto Laurinavičiaus, šiemet alaus rūšių planuojama dar daugiau. Bilietus platina „Tiketa“ (renginio dieną bilietai brangs), įėjimas griežtai tik pilnamečiams, į renginį nuveš ir atgal parveš nemokami autobusai.
„Parodos teritorija leis sutilpti visiems – naujasis „Gariūnų verslo parkas“ atitinka visus organizatorių norus tokiems renginiams rengti – šviesi, erdvi, ventiliuojama patalpa, daug tualetų, rūbinė“ – sako V.Laurinavičius – „Pernai viskas vyko vieno teatro salėje, todėl vietos buvo tikrai per mažai – į renginį tada susirinko beveik dvigubai daugiau žmonių, nei buvo suplanuota“.
Labiausiai laukiama didelio alaus žinovų ir megėjų aktyvumo iš Baltarusijos – pirmuosius bilietus jie būtent ir išpirko. Ne paslaptis, kad jų šalyje alaus pasirinkimas dar gana skurdus.
Be alaus bus pristatyta ir su alumi derinamo maisto bei užkandžių. Namuose verdantys aludariai varžysis konkurse, kur „žiemiškiausią“ alų išrinks parodos lankytojai.