Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilnius Comedy Fest“ reklama liko per žingsnį nuo prestižinių Kanų liūtų

Komedijos festivalio „Vilnius Comedy Fest“ reklamos kampanija šiemet liko per žingsnį nuo prestižinio „Kanų liūto“ apdovanojimo.
„Vilnius Comedy Fest“ plakatas
„Vilnius Comedy Fest“ plakatas / „Vilnius Comedy Fest“ nuotr.

Agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurio pagrindu tapo Vilniaus herbo elementai, pateko į trumpąjį sąrašą dviejose dizaino kategorijose. Tai – geriausias lietuvių šių metų pasiekimas Prancūzijos Rivjeros mieste vykusiame didžiausiame pasaulyje reklamos festivalyje.

„Lietuviai yra pakankamai rimti žmonės, o „Vilnius Comedy Fest“ buvo ta vieta, kur norėjome pasijuokti iš savęs. Nusprendėme panaudoti tai, kas daugeliui atrodo šventa ir neliečiama – šventą Kristoforą“, – BNS sakė reklamos agentūros vadovė Justina Jurevičiūtė.

Šiemet „Kanų liūtai“ sulaukė daugiau kaip 13,5 tūkst. delegatų iš maždaug 90 šalių, vertinimui pateikta per 40 tūkst. darbų. Apdovanojimus pelno mažiau nei 5 proc. darbų.

Lietuviai šiais metais pateikė 29 paraiškas, dauguma iš jų – „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Paraiškas taip pat pateikė „Milk“ ir „NEW! Creative agency“ agentūra.

„Norime užsikelti kartelę, einame ten, kur eina visas pasaulis“, – kalbėjo J.Jurevičiūtė.

Kanų liūtų kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta diskusijoms, kaip reklamos industriją gali pakeisti sparčiai besivystanti virtualios realybės technologija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos