Junkitės prie „Facebook“ grupės „Visavertė mityba“.
Vietoj „karališkojo sumuštinio“ iš „Burger King“ – Bolonijos makaronai (tam prireiks ir šešių pomidorų bei dviejų svogūnų), vietoj sumuštinių iš „McDonald's“ – ryžiai su daržovėmis. Tokie patarimai atsirado Berlyne ant reklaminių stendų – vadinamieji „partizanai“ užpaišė originalias reklamas ir užrašė paprastus receptus sveikesniems pietums.
Tokia iniciatyva nepatinka reklamdaviams, bet sparčiai populiarėja socialiniuose tinkluose – internautai mielai dalijasi perdarytų plakatų nuotraukomis.
Šie poelgiai yra neteisėti, kadangi gadina svetimą nuosavybę, bet jau įgavo pavadinimą – „brandalizmas“ (nuo angliško žodžio „brand“, reiškiančio prekės ženklą). Reiškinio aukomis tampa įvairios bendrovės, tai daroma dėl skirtingų priežasčių – kartais taip raginama boikotuoti gamintoją, produktą, meno projektą, kartais išsakomas nepasitenkinimas pačia reklama, kuri teršia miestą.
Vienas plačiai nuskambėjusių atvejų – 2010 metais Paryžiuje buvo suimti keturi panašaus judėjimo atstovai, kurie užpaišė didžiulius reklaminius stendus miesto centre. Taip pat aktyvistai dalijo skrajutes su užrašais „Neleiskime reklamoms teršti mūsų gatvių“. O kai atvyko policija, veikėjai tiesiog padavė savo dokumentus su kortelėmis „Tai aš sugadinau šitą plakatą. Tai yra pilietinis nepaklusnumas dėl reklamos. Prisiimu atsakomybę“.