„We love Lithuania“ kviečia dalyvauti metų renginio rinkimuose

Gražiausių Lietuvos krašto nuotraukų čempionate „We love Lithuania“ kartu su naujienų portalu 15min.lt skelbia ketvirtą etapą „Pasidalink“. Šiame etape tikimasi sulaukti kuo daugiau kadrų iš Lietuvoje įvykusių renginių.
Lazerių šou. Organizatorių nuotr.
Lazerių šou. Organizatorių nuotr.

„Lankėtės Žagarės Vyšnių festivalyje, sirgote Sartų žirgų lenktynės, žiūrėjote „Kino pavasario“ filmus, šokinėjote per Joninių laužus, o gal šėlote Sostinės dienose? Ketvirtajame etape raginame pasidalinti įspūdžiais iš įvairių Lietuvoje vykusių renginių ir festivalių. Galbūt padėsite atrasti kažką naujo“, – sako „We love Lithuania“ čempionato organizatorius Simonas Rudaminas. 

Įdomiausius kadrus iš įvairių Lietuvos fiestų kelti į svetainę www.welovelithuania.com galima iki lapkričio 8 dienos.

Įdomiausius kadrus iš įvairių Lietuvos fiestų kelti į svetainę www.welovelithuania.com galima iki lapkričio 8 dienos. Vėliau, visą savaitę portalo 15min.lt skaitytojai iš 30 geriausių bus kviečiami rinkti labiausiai įkvepiantį kadrą.

„Pasidalink“ yra ketvirtasis gražiausių Lietuvos krašto nuotraukų čempionato „We love Lithuania“ etapas. Pirmuosiuose trijuose – „Pamatyk“, „Pristatyk“ ir „Paragauk“ – iš beveik 2 tūkstančių nuotraukų buvo atrinkta per šimtą geriausių kadrų.

Paskutiniame, penktajame etape „Pajusk“, čempionato dalyviai bus raginami nuotraukomis perteikti tai, kas jiems yra Lietuva. Čempionato pabaigoje – geriausi visų etapų kadrai bus eksponuojami parodos „Adventur“ metu.

Bepositive festivalis. Organizatorių nuotr.
Bepositive festivalis. Organizatorių nuotr.

Apie projektą „We love Lithuania“

„We love Lithuania“ yra didžiausia ir kone vienintelė socialinė platforma, pristatanti Lietuvą realiuoju laiku. Tokios išsamios, vienoje vietoje sutelktos vaizdinės medžiagos, kurioje užfiksuota mūsų gimtinė, daugiau negali pasiūlyti nė viena lietuviška elektroninė erdvė. Projektas, prasidėjęs kaip iniciatyva pristatyti savo šalį, šiandien jau organizuoja foto kadrų čempionatą, kurio tikslas pamatyti, pristatyti ir pajusti nedidelio krašto grožį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis