Žiūrimiausia vaizdo medžiaga tapo Susan Boyle pasirodymas laidoje „Britain's Got Talent“. Moteris nustebino skeptiškai nusiteikusius teisėjus ir žiūrovus, o jos pasirodymą, įdėtą į „YouTube“, peržiūrėjo daugiau nei 120 mln. žmonių, rašo Telegraph.co.uk.
Pirmąjį S.Boyle pasirodymą britų talentų šou galite pažiūrėti čia.
Antroje vietoje atsidūrė bene keturis kartus mažiau dėmesio sulaukusi vaizdo medžiaga, pavadinta „Davidas po apsilankymo pas stomatologą“. Jame matyti berniukas, kalbantis su savo tėčiu po to, kai stomatologas suleido jam anestetikų.
Trečias liko linksmas vestuvių šokis, sulaukęs maždaug 33 mln. peržiūrų.
Ketvirtoje vietoje yra filmo „Jaunatis“ reklaminis filmukas, kurį pažiūrėjo 31 mln. filmo gerbėjų.
Penktas pagal žiūrimumą buvo mineralinio vandens „Evian“ reklaminis klipas, kuriame vaizduojami kūdikiai su riedučiais. Į juos šiemet žiūrėjo 27 mln. žmonių visame pasaulyje.