Alvydas Opulskis: „Darbą reikia paversti hobiu“

Artėjant pirmai tokio pobūdžio reklamos konferencijai Kaune „Take me“ kalbamės su vienu iš renginio organizatorių ir reklamos studijos „Gykai“ įkūrėju Alvydu Opulskiu. Apie pirmąją pažintį su reklama, pirmuosius realius darbus, reklamos konferenciją „Take me“ ir ateities planus.
Alvydas Opulskis
Alvydas Opulskis / Justino Zilnio nuotr.

– Alvydai, ką tau reiškia reklama?

– Man reklama yra išsikeltas gyvenimo tikslas, kuriuo ir einu. Vadovaujuosi teorija, jog darbą reikia paversti hobiu, kad nebereikėtų dirbti. Juk smagu dirbti tai, kas tau patinka.

– Kokia buvo tavo pirmoji pažintis su reklama?

– Pirmoji pažintis turbūt buvo dar mokyklos laikais, kai organizuodavome renginius, kuriuos, žinoma, tekdavo išreklamuoti, kurti plakatus bei vaizdo klipus. Paskui, jau įsidarbinęs 15min.lt naujienų portale, kai jis dar turėjo startuoti, tiesiogiai susidūriau su ta rimtąją reklama, kur teko susipažinti ir su prekės ženklo viešinimu visuomenėje, ir su reklamos pasaulio užkulisiais.

– Kaip ir kodėl buvo įkurta kūrybinė reklamos studija „Gykai“?

– Studija atsirado dėl siekio tobulinti savo įgūdžius. Kur kitur studijuodamas gali kurti reklamą? Tokios erdvės nebuvo, tai teko patiems ją susikurti. Tiesiog sėdėjome, gurkšnojome alų su draugais ir supratome, kaip mes švaistome savo laiką veltui, kai galėtume tobulėti bei siekti savo tikslų. Pradėjome generuoti idėjas, kurias paskui namų sąlygomis realizuodavome fotografijų bei vaizdo montažuose ir platindavome juos interneto platybėse. Tokiu būdu tobulėjome ir idėjiškai bei techniškai, ir viešinome savo prekės ženklą.

– „Gykiška reklama“. Kas tai?

– Žiūrėdami tam tikrų režisierių filmus ar skaitydami kai kurių autorių knygas, galime pažinti jų braižą, stilių. Taip pat yra ir su mumis. Kadangi esame maža grupelė žmonių, o kuriančių skaičius retai keičiasi, todėl „Gykų“ reklamas galima atpažinti ir be prisistatymų. „Gykiška“ reklama yra jaunatviška, nebijanti naujovių ir mėgstanti laužyti standartus. Ir, žinoma, neapsieiname be humoro prieskonių, kurių galima pamatyti kiekviename mūsų kūrinyje.

– Reklamos kūrimo rinkoje daug konkurentų, įsitvirtinusių tam tikrose nišose. Kokią nišą nori užimti „Gykai“? Kaip apibūdintumėte savo potencialų klientą?

– Mes esame „partizanai“, o partizaninio marketingo tikroji dvasia yra mažos ir vidutinės firmos. Tik šios dvi nišos yra lanksčios ir atviros naujovėms. Joms puikiai tiktų mūsų studijos narių parengti marketingo sprendimai.

– Kaip gimė idėja surengti reklamos konferenciją Kaune?

– Tikriausiai tai lėmė du įvykiai. Pirma, mes, gyvendami ir dirbdami Kaune, pastebėjome, kad šiame mieste trūksta tokių renginių, į kuriuos eiti būtų smagu, kuriuose įgytume vertingų žinių ar naujų pažinčių. Antra, darydami užsakymus, pastebėdavome, kad užsakovai nežino, kokia reikalinga priemonė versle yra marketingas, ir kad jie neskiria tam pinigų. Kartais pasirodydavo, kad ką tik įsikūrusių įmonių vadovai iš karto svajoja apie pelną. Tuo tarpu apie klientų pritraukimą pradeda galvoti tik tada, kai šie nepasirodo. Mūsų tikslas – supažindinti pradedančius verslininkus su marketingo svarba ir suburti reklama besidominčius žmones į vieną vietą. O ką gali žinoti, gal susibūrę pas mus bendraminčiai sugalvos gerą verslo ar reklamos idėją.

– „Take me“. Ką ir kam siūlote paimti?

– Kviečiame į reklamos konferenciją savo srities profesionalus, kad galėtų perduoti savo žinias, todėl siūlome imti jas, kol šviežios ir karštos. Konferencija skirta pradedantiems ar esamiems verslininkams ir studentams, kurie žada sieti savo ateitį su reklama.

– Kuo ši konferencija skirsis nuo kitų reklamos konferencijų Lietuvoje?

– Kuo skiriasi? Tuo, kad ją organizuoja „Gykai“. (šypsosi – red. past.) Konferencijos metu bus didelis pramogų pasirinkimas: kūrybinės dirbtuvės su „Interjero Erdvės“ ir „Naujojo Projekto“ kolektyvais, poilsio zona, interaktyvios technologijos, reklaminių plakatų paroda. Kiekvienam dalyviui bus įteiktas maišelis su rėmėjų dovanomis, kurios pravers ir konferencijoje, ir už jos ribų. Renginio uždarymas vyks klube „PopStarBar“, kur bus įrengtos dvi zonos, o vakarėlio metu gros kylančios žvaigždės „The Sneekers“.

– Ar „Take me“ yra vienintelis panašaus masto „Gykų“ projektas, pasiekęs dienos šviesą? Gal mintyse brandinate dar ne vieną „gykišką“ idėją?

– Ir ne vieną, ir ne dvi. Pas mus galvoje jų sukasi labai daug. Tik ar realizuosime jas visas – nežinome, nes kiekviena idėja reikalauja daug laiko ir kruopštumo. Prasitarsiu tik dėl vieno, kad žadame ateityje sukurti ir „gykišką“ filmą, bet kol kas scenarijų dar nuslėpsime nuo visuomenės akių.

– „Gykai“ po 5 metų?

– Sunku pasakyti, net prieš metus negalvojome, kad organizuosime tokio mąsto reklamos konferenciją, o čia jau reikia sugalvoti penkmečio planą. Manau, kad viskas įmanoma: ir reklamos agentūros statusas, ir darbas kitose reklamos įmonėse, o gal net persiorientuosime į kinematografiją. (šypsosi – red. past.)

– Jeigu vieną klausimą paskirtume reklamai, ką įterptumėte į šią vietą?

– Praradai ryšį su reklamos pasauliu? Tai pasinaudok B planu ir ateik spalio 6 d. į reklamos konferenciją „Take Me“, kur ryšį sustiprinti tau padės savo srities specialistai. Nelik be ryšio!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų