Antradienį „Ryšių kiemelyje 837“ – „Kas vyksta gyvai“ diskusija apie šilumos kainą ateityje

Socialinis kultūrinis projektas „Kas vyksta gyvai“ vėl susitikti kviečia aktyvius ir neabejingus savo miestui kauniečius. Praėjusį antradienį diskusija apie aukštųjų mokyklų mikroklimatą atidaryta projekto rugsėjo sesija Kauno „Ryšių kiemelyje 837“ vyks ir rugsėjo 11-ąją. Vakaro tema – „Kiek mokėsime už šilumą 2020 metais?“.
„Kas vyksta gyvai“ akimirka
„Kas vyksta gyvai“ akimirka / Organizatorių nuotr.

Antroji miesto diskusijų ciklo „Kas vyksta gyvai“ tema neabejotinai jaudina daugumą kauniečių ir kitų miestų gyventojų. Kiekvienais metais su nerimu laukiame spalio, kuomet prasideda šildymo sezonas. Kas laukia šią žiemą, kas keičiasi miesto šilumos ūkyje ir kaip tai palies kiekvieną iš mūsų – kad atsakymai į šiuos klausimus netaptų staigmenomis, apie tai būtina diskutuoti jau dabar. Planuojamos pertvarkos skatina užduoti ir futuristinį klausimą – kiek mokėsime už šilumą 2020 metais.

Svarbioje diskusijoje antradienį planuoja dalyvauti Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, miesto tarybos narys Rytis Šatkauskas ir Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos vadovas Danas Arlauskas.

Rugsėjį suplanuoti dar du „Kas vyksta gyvai“ ciklo susitikimai. Trečiajame vakare rugsėjo 18-ąją bus aptarti revoliucingi 2012-ieji Kauno kultūroje, bus grįžta prie kultūros įstaigų jungimo klausimo, menininkų savivaldos, perspektyvų. Baigiamojo rugsėjo 25-osios renginio programa bus patikslinta vėliau.

Kiekvieną antradienį tuo pačiu laiku – 19 val. – prasidedančių diskusijų tikslas ne dar sykį prisiminti opiausius Kaunui klausimus, bet pasiūlyti realių idėjų jiems išspręsti. Susitikimai transliuojami gyvai internetu, tad juose aktyviai dalyvauti gali ne tik „Ryšių kiemelyje 837“ susirinksiantys, bet ir prie kompiuterių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis