„Vien Vilniuje žiūrovai galės stebėti geriausias šių metų reklamas 16-oje salių. Kadangi renginys išskirtinis, vykstantis kartą metuose ir sulaukiantis tokio populiarumo, pavyko su kino teatrais sutarti dėl papildomų salių ne tik sostinėje, bet ir kituose šalies miestuose. Naujausius reklamos šedevrus rodysime net 24 salėse visoje šalyje“, – pasakojo vienas „Geriausių 2012 metų Kanų liūtų reklamų“ organizatorių, „Kino pavasario“ vykdomasis direktorius Algirdas Ramaška.
Jau 59-tą kartą vykusiame tarptautiniame Kanų liūtų reklamos festivalyje („The Cannes Lions International Advertising Festival“) šiais metais dėl prestižinių apdovanojimų varžėsi net 30 tūkstančių kruopščiai atrinktų geriausių reklamos darbų. Unikaliausi vaizdo kūriniai pelnė bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus. Iš viso šiemet Kanuose apdovanotas 101 reklamos šedevras, iš kurių jau tradiciškai buvo sudaryta 2 valandų trukmės programa „Geriausios 2012 metų Kanų liūtų reklamos“.
Labiausiai savo produkcijos reklamomis šiemet Kanuose išsiskyrė tokios kompanijos kaip „Coca-cola“, „Volkswagen“, „Nike“, „P&G“. Kanų Liūtų reklamos festivalyje apdovanotos reklamos – tai aukščiausios kokybės darbai, išsiskiriantys naujomis idėjomis, humoro, šoko ar socialinio ugdymo metodais.
Šių metų Kanų liūtų nugalėtojų programoje gausu įtaigių socialinių reklamų, priverčiančių susimąstyti. Ypač daug dėmesio šiemet skiriama saugaus vairavimo bei atsakomybės keliuose temoms.
„Geriausias 2012 metų Kanų Liūtų reklamas“ išvysite jau lapkričio 27 dieną Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Marijampolėje.