Kauną iš miegų budins „Naktinis krepšinis“ ir muzika

11 metų miesto naktinėmis lempomis nušviestas, tradiciniu tapęs 3x3 turnyras „Naktinis krepšinis 2013“ jau gegužės 17 d. prekybos miestelio „URMAS“ teritorijoje privers krepšinio mėgėjų komandas pasitempti ir įrodyti, kas yra geriausias. Įprasta, kad „Naktinis krepšinis“ vyksta naktį, tačiau šiais metais bus vyks ir dieninė turnyro dalis, kurios metu savo jėgas išbandys ir moksleiviai.
„Naktinis krepšinis“
„Naktinis krepšinis“

Vieniems žmonėms gali pasirodyti, kad toks turnyras – tai tik sausas krepšinis, tačiau „Naktinis krepšinis“ reiškia kur kas daugiau – tai ir gatvės kultūrą reprezentuojantis renginys, kuriame griaudės tokie Lietuvos atlikėjai kaip Lilas ir Innomine live, Tie Geresni, Omerta ir Ade, Garazhe Nerukoma, DJ Name, DJ Alko. 

Vieni žiūrovai galės sirgti už savo palaikomą komandą, o adrenalino fanatikai – išbandyti savo balso stygų galingumą „Lokės pėda“ katapultoje, taturiuočių meistro kėdėje pasidaryti tatuiruotę ar įsiverti auskarą. Žiūrovai taip pat turės galimybę sudalyvauti visą vakarą vykstančiuose žaidimuose, kuriuose galės laimėti remėjų įsteigtus prizus. Rampas šlifuos riedlentininkai, BMX, trail bikers. Bus galimybė stebėti RC Drift’erius. Kaip ir kiekvienais metais grafitti meistrai pagražins vieną iš Kauno autobusų „Naktinio krepšinio“ stiliumi 

Moksleiviai ir studentai norintys užregistruoti savo komandą, turėtų atkreipti dėmesį į tai, kad šiais metais dalyvių komandos bus suskirstytos į grupes pagal amžiaus grupes .Pirmos keturios grupės žais dieninėje dalyje, o penktoji – vakarinėje.

Registracija jau  prasidėjo ir tęsisi iki gegužės 16 dienos.

Anketą rasi: http://www.DiDi.lt

Renginys žiūrovams: NEMOKAMAS.

Renginio data: GEGUŽĖS 17 diena.

Renginio vieta: Prekybos miestelis „Urmas“ (Pramonės pr. 16, Kaunas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis