Lietuvių mokslinis tyrimas apie prieštaringą religinių simbolių naudojimą bus pristatytas prestižinėje rinkodaros konferencijoje

Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros mokslininkų darbas apie kontraversišką religinių simbolių naudojimą šią savaitę bus pristatytas prestižinėje Academy of Marketing Science konferencijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Joje savo tyrimus Lietuvos tyrėjai pristato pirmą kartą.
11
Rūpintojėlis / Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato nuotr.

Tyrimą atliko Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros tyrėjai dr. Justina Gineikienė, prof. Sigitas Urbonavičius ir Ignas Zimaitis. „Esame pirmieji pasaulyje, kurie moksliniu pagrindu tyrinėjo kontraversišką religinių simbolių naudojimą reklamoje. Taigi, šis tyrimas yra įdomus jau vien dėl savo naujumo. Tyrimo rezultatai parodė, kad vartotojas tokių simbolių naudojimą reklamoje vertina neigiamai, tačiau religingumas neturi įtakos pačiam tokio produkto pirkimui“, – sako tyrimą pristatysianti Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros darbuotoja ir UAB IC BALTIC direktorė dr. Justina Gineikienė.

Tyrime buvo nagrinėtos Lietuvoje skambiai pagarsėjusios reklamos: „Kalnapilio“ reklama, kurioje buvo naudotas rūpintojėlio įvaizdis, ir „Gelbėkit vaikus“ reklama, kurioje vaizduojamas Jėzus, važinėjantis su riedučiais. Tyrimas buvo atliekamas naudojant moderniausią ir labiausiai pripažintą pasaulyje duomenų analizės metodą – struktūrinių lygčių modeliavimą.  

Academy of Marketing Science yra nuo 1971 m. veikianti, solidžiausia rinkodaros srities tyrėjus vienijanti profesinė asociacija pasaulyje. Asociacija kasmet skirtinguose Jungtinių Amerikos Valstijų ir Kanados miestuose rengia keletą mokslinių renginių. Academy of Marketing Science metinė konferencija sutraukia kelis šimtus geriausių pasaulyje rinkodaros srities tyrėjų ir yra žinomiausia bei labiausiai vertinama tarptautinė konferencija šioje mokslo srityje. 2013 m. konferencijos tema: „Rinkodaros idėjos: atrasti naujas ir išgryninti esamas“. 

„Dalyvavimas šiame renginyje yra galimybė pristatyti Vilniaus universiteto tyrėjų tyrimus pačiame aukščiausiame pasauliniame lygmenyje ir užmegzti platesnius tarptautinius kontaktus ateities tyrimams“, – teigia dr. J. Gineikienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis