Šiemet festivalio seminaruose bus kalbama apie tai, kaip rasti įkvėpimo šaltinį, kuris įžiebtų naujų idėjų ir padėtų rasti efektyvius kelius, kurie įkvėpimą paverstų realiomis inovacijomis. Taip pat apie tai, kaip kūrybiškumą paversti apčiuopiamais rezultatais.
„Kanų liūtai“ birželio 15–21 dienomis pasiūlys didelę seminarų įvairovę, o pranešimus skaitys patys įvairiausi pranešėjai. Festivalio scenoje savo mintimis dalysis žinomi savo srities profesionalai, kurie dirba su kūryba, ženklodara, dizainu, kompiuteriniais žaidimais, technologijomis, verslu, mada, muzika, medijomis, spauda, psichologija, inžinerija ir netgi mokslu.
Seminarus „Kanų liūtų“ festivalyje ves savo srities legendos iš tokių bendrovių kaip „BBDO Worldwide“, „Yahoo!“, „Pinterest“, „The Saatchi & Saatchi“, „Pereira & O’Dell“, „Facebook“ ir dar daugelis kitų, su kuriais galite susipažinti čia. Nemažai pranešėjų bus ir iš pramogų pasaulio. Festivalio dalyviai galės išgirsti modelį Gisele Bündchen, aktorę Sarah Jassica Parker, daininkę Courtney Love, „Gelbėtojų“ serialo žvaigždę Davidą Hasslehoffą bei „Oskaro“ laureatą Jaredą Leto, bei kultinio serialo „Game of Thrones“ kūrėjus.
„Kanų liūtų“ festivalio direktorius Philipas Thomas sako, kad festivalis gyvuoja tam, kad įkvėptų savo dalyvius. Festivalio scenoje dominuos kūrybiškiausios savo sričių legendos, prie kurių prisijungs kitų sričių specialistai, nuo aktorių iki mokslininkų. „Taigi laukia visa savaitė provokuojančių ir mąstyti priversiančių susitikimų“, – teigia P. Thomas.
Išsamią informacija apie visą „Kanų liūtų“ programą ir visus pranešėjus galima rasti oficialioje festivalio interneto svetainėje www.canneslions.com.