Mariaus Jampolskio gyvenimo draugė meta iššūkį Vytauto Mačernio poezijai

Kulinarinis realybės šou „Kviečiu vakarienės“ įsibėgėja: dalyviai vienas kitą vertina vis griežčiau, o vakarienės tampa vis įmantresnės. Trečiosios savaitės dalyviai stebino ne tik patiekalais, bet ir intelektualiomis diskusijomis.
Renata Uzialkaitė
Renata Uzialkaitė / BTV nuotr.

Nauja savaitė – nauji dalyviai kulinariniame realybės šou „Kviečiu vakarienės“. Nors iki šiol visai, ar beveik nepažinoję vienas kito, susitikę penki žmonės greitai rado bendrą kalbą. Redita Dominaitytė ir Stasys Baltakis – abu aktoriai. Vaida Dambrauskė – drabužių vaikams parduotuvės įkūrėja, tikrai nesiskundžianti kūrybiškumo stoka. Edmundas Končius vadovauja restoranui, o Renatą Uzialkaitę, menotyros studentę, daugelis jau žino kaip moterį, užkariavusią aktoriaus Mariaus Jampolskio širdį.

Pirmasis svečius priėmęs E.Končius visą savaitę nerimavo, kad jam būtų pasisekę geriau, jei tik nebūtų tekę pirmajam pradėti maratoną. Tačiau taip jau lėmė burtai – jam liko tik toliau mėgautis kitų ruošiamomis vakarienėmis ir kompanija.

Savaitės atradimu tapo M.Jampolskio gyvenimo draugė. Jauna mergina sugebėjo nustebinti visus. Ji drąsiai visiems sako: „Mano sriuba apsuka galvą kiekvienam vyrui“. Ar tikrai – galės įsitikinti patys paragavę. Tačiau R.Uzialkaitė ne tik prie puodų sukiojasi. „Jei aš būčiau mirusi, būdama 22 metų, mano poeziją dabar cituotų kaip Vytauto Mačernio“, – metė iššūkį ji, užsimezgus kalbai apie literatūrą. Po tokių žodžių nepaprašyti paskaityti savo eilių būtų tiesiog neįmanoma.

Kaip seksis jai ir kitiems dalyviams – žiūrėkite šią savaitę darbo dienomis 20.20 per BTV.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis