Ypač išpopuliarėjo „virusiniai“ vaizdo klipai, kurių sėkmingiausi sulaukdavo dešimčių ar net šimtų milijonų peržiūrų. Prisiminkime pačius žiūrimiausius.
Populiariausių 2000–2009 m. „virusinių“ filmukų dešimtuką metų pradžioje sudarė Didžiosios Britanijos dienraštis „The Daily Telegraph“. Jie labai skirtingi (linksmi, juokingi, kvaili, absurdiški), tačiau visi sulaukė nepaprasto interneto vartotojų susidomėjimo. Galbūt kurio nors dar nematėte ir jūs? Pateikiame visą sąrašą.
Taip pat primename, kad interneto konferencijoje LOGIN 2010, kuri vyks Vilniuje kovo 18 d., antrus metus iš eilės bus renkamas geriausia lietuviška „virusinė“ vaizdo medžiaga. Tad nepamirškite pasiūlyti savo kandidatų (iki kovo 1 d.) ir už juos balsuoti svetainėje www.login.lt.
1.Susan Boyle pasirodymas laidoje „Britain‘s Got Talent“
Šiuolaikinė Pelenės istorijos versija per pasaulį nuskambėjo garsiai. Susižavėjimo šūksniai, pozityvios emocijos ir geidžiamiausio praėjusių metų „YouTube“ vaizdo klipo titulas.
Vienas tų atvejų, kai galima didaktiškai pamokyti: „Jei jau kvailioji, tai niekada nedaryk to, kai įjungta vaizdo kamera.“ Kitaip atsitiks kaip Ghyslainui Razui, tapusiam pasaulio žvaigžde, kurios statusas, deja, neleido išvengti bendraamžių patyčių.
Burundukas, rimtai pasikėsinęs į Alvino ir jo broliukų šlovę. Užteko tik vieno žvilgsnio!
Šiaip pandos garsėja kaip dideli ir lėti gyvūnai. Tuo tarpu šis neklaužada įrodo, kad „svarbu ne ūgis, o smūgis“.
Genialumas – paprastumas. Tai įrodyti galėtų Gary Brolsma, kurį didžioji internautų dalis pažįsta Numa Numa bičo vardu. Viskas, ko reikia, – kvailoka kvailokos dainos parodija!
Panaši bėda gali nutikti kiekvienam. Skirtumas tik tas, kad šio juodaodžio kung fu meistro fiasko pamatė milijonai.
Genialus komiko Judsono Laipply pasirodymas, kuriame jis per 6 minutes sugeba apibendrinti XX amžiaus antros pusės šokio madų istoriją. Šis klipas net ir po penkerių metų nuo paskelbimo tebėra vienas žiūrimiausių visų laikų „YouTube“ vaizdų. 132 milijonai peržiūrų skamba įspūdingai, tiesa?
8. „Coca Cola“ ir „Mentos“ reakcija
Šį mokslinį eksperimentą atlikti galite ir jūs. Tereikia į kolos buteliuką įmesti „Mentos“ saldainį. Efektas garantuotas, tik būkite atsargūs!
9. Grupės „Ok, Go“ vaizdo klipas
Jauni rokeriai įrodo, kad norint sukurti patrauklų dainos vaizdo klipą nebūtina turėti maišo pinigų. Daugiau nei 50 milijonų peržiūrų užtikrinti gali ir keli bėgimo takeliai bei originali idėja.
10. Aršiausias Britney Spears gerbėjas
Chriso Crockerio ašaros ir jomis aplaistyta ištikimybė popscenos deivei Britney Spears pavertė jį vienu garsiausių ir kontroversiškiausių „YouTube“ personažų.